چاي سبز كيسه اي تيما چاي سبز كيسه اي تيما .

چاي سبز كيسه اي تيما

قهوه موكا گانودرما چيست؟

كنترل ديابت و قند خون

مصرف قهوه فوري موكا با قارچ گانودرما فوايد متعددي به دنبال دارد كه از ميان آنها مي توان به كنترل قند خون اشاره كرد. قند خون يا ديابت خود عامل و زمينه ساز بيماري هاي مختلف بوده و از اين رو افراد مبتلا به دنبال كنترل قند خون از طريق مصرف مواد غذايي استاندارد هستند.

انواع قهوه از جمله قهوه موكا بيز در كاهش قند موجود در خون موثر بوده و با كنترل انسولين به دفع قند موجود در بدن كمك مي كند. از اين رو مصرف منظم قهوه موكا گانودرما به همراه رعايت رژيم غذايي توسط متخصصين به افراد ديابتي توصيه مي شود.


كاهش كلسترول خون

يكي از مهم ترين عوامل در ابتلا به بيماري هاي قلبي عروقي افزايش كلسترول خون و رسوب آن در رگ ها مي باشد. نتيجه رسوب كلسيم گرفتگي رگ ها هست كه سبب لخته شدن خون و احتمال بروز شكلات قلبي مي شود. مصرف مواد غذايي استاندارد از جمله قهوه موكا گانودرما سبب كاهش كلسترول موجود در خون شده و احتمال گرفتگي رگ و مشكلات قلبي و عروقي را تا حد زيادي كاهش مي دهد.

از ديگر تاثيرات قهوه موكا گانودرما مي توان به كاهش فشار خون اشاره كرد كه از ديگر فاكتور هاي موثر در بيماري هاي قلبي عروقي محسوب مي شود. از اين رو كساني كه داراي فشار خون بالا هستند مي توانند با مشورت پزشك متخصص از قهوه موكا گانودرما دكتر بيز جهت كاهش فشار خون بهره ببرند.


رفع سر درد اضطراب و استرس

سر درد به خصوص سر درد هاي ميگرني امروزه افراد زيادي را درگير ساخته و مانع از انجام كار هاي روزانه مي شود. كافئين موجود در قهوه موكا بيز سبب كاهش درد هاي ميگرني شده و عوارض ناشي از سر درد را تا حد زيادي كاهش مي دهد. از طرف ديگر مصرف قهوه موكا گانودرما دكتر بيز سبب كاهش استرس و اضطراب ناشي از فعاليت و كار سخت روزانه مي شود.
فوايد قهوه موكا دكتر بيز براي پوست و مو

يكي از بيماري هاي مربوط به مو ريزش مو هست كه به دلايل مختلف روي مي دهد. عصاره قارچ گانودرما موجود در قهوه موكا بيز با تقويت ريشه يا پياز مو از ريزش مو جلوگيري نموده و در ضمن جلوگيري از ريزش مو به رشد مجدد آن كمك مي كند.

مصرف منظم قهوه از جمله قهوه هاي گانودرما موكا در كنار كمك به رشد مو براي پوست نيز مفيد مي باشد. از فوايد قهوه موكا دكتر بيز براي پوست مي توان به رفع جوش پوست اشاره كرد. همچنين مصرف منظم قهوه موكا گانودرما به رفع جوش هاي پوست به ويژه پوست صورت كمك مي كند.

 

قهوه موكا گانودرما يكي از نوشيدني هاي محبوب و پرخاصيت در ميان ايرانان است. با خريد قهوه موكا گانودرما از نمايندگي آن قيمت مناسب تري براي خريد بپردازيد.

قيمت قهوه موكا گانودرما دكتر بيز

 

قهوه موكا گانودرما يكي از محبوب ترين انواع قهوه در ميان افراد به خصوص جوانان مي باشد كه با طعم بي نظيري كه دارد توانسته نظر افراد زيادي را به خود جلب نماييد. همچنين لازم است بدانيد وجود قارچ گانودرما در اين قهوه، منجر به محبوبيت بيشترين محصول شده زيرا قهوه هاي فرآوري شده با قارچ گانودرما داراي خواص بسيار زيادي مي باشد.

قهوه موكا گانودرما چيست؟

يكي از منحصر به فرد ترين محصولات كمپاني دكتر بيز در حال حاضر انواع قهوه هاي گانودرما مي باشد كه با طعم بسيار لذيذ و خواص منحصر به فردي كه دارد نگاه افراد زيادي را به خود جلب نموده است. جالب است بدانيد قهوه هاي گانودرما دكتر بيز در دسته هاي مختلفي قرار داشته كه افراد مي ‌توانند متناسب با ذائقه خود نوعي از آن را خريداري كنند. در اين بين يكي از بي نظير ترين محصولات اين كمپاني، قهوه ي موكا گانودرما مي باشد. اين محصول بسيار محبوب بوده و با طعم منحصر به فردي كه دارد همه افراد خانواده مي‌تواند از آن استفاده كنند.

 

 

فروشگاه حراج كده


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۶ مرداد ۱۴۰۰ساعت: ۰۳:۳۲:۴۲ توسط:مهران موضوع: نظرات (0)

براي خريد چاي سبز تيما مدل دم كردني

اين دمنوش مي تواند مانع از پوسيدگي دندان هايتان شود و براي شما سلامت بهداشت دهان و دندان را به همراه دارد.

وجود گياهيان يهمچون زعفران و به ليمو در تركيبات به كار رفته در اين محصول باعث شده تا انرا به به نوشيدني ضد استرس تبديل كند و مي توانيد جهت آرامش خيال و تمدد اعصاب از ان استفاده نماييد.

در زير به برخي ديگر از مزاياي و فوايد چاي سبز تيما به صورت فهرست وار اشاره كرده ايم :
با مصرف منظم اين نوشيدني مي توانيد از معرض ابتلا به آسم در امام بمانيد
سم زدايي كبد از مهمترين خواص چاي سبز به شمار مي رود.
جلوگيري از پوكي استخوان از ديگر مزيت هاي اين نوشيدني است.
تقويت سيستم ايمني بدن
جلوگيري از سرما خوردگي در زمستان
از بين بردن انواع باكتري هاي مود در درهان و بدن و جلوگيري از مسموميت هاي غذايي
در مورد نحوه مصرف آن بايد گفت شما مي توانيد در طي روز به ميزان ۳ تا ۵ فنجان ميل نماييد.دم كشيدن چاي سبز بسيار سريع بوده و نيازي نيست مدت طولاني انرا در دماي كتري نگه داريد. در حدود ۳ الي ۵ دقيهقق مي توانيد اين نوشيدني را دم كنيد.
تا كنون عوارضي از مصرف اين نوشيدني گزارش نشده است اما براي خانم هاي باردار و شيرده بهتر است قبل زا مصرف حتما با يك پزشك در اين زمينه مشورت نمايند.

براي خريد چاي سبز مي توانيد بروي دكمه خريد پستي در زير كليك كرده و سفارش خود را ثبت نماييد

 

فوايد چاي

چاي يكي از پرطرفدار ترين نوشيدني ها نزد ايرانيان است. چاي به سه نوع سبز، اولانگ و چاي دسته بندي مي شود. تمام اين چاي ها از گياه كامليا سيننسيس كشت مي شوند و نوع و ميزان خشك كردن آنها متفاوت است. چاي سبز در يك مرحله و چاي اولانگ در دو مرحله خشك و اكسيد مي شوند. چاي سياه را نيز تا آن جا كه كاملا فاقد آب شود، حرارت مي دهند. فوايد چاي بي شمار است. چاي سبز براي درمانن بيماري ها، چاي اولانگ براي آرامش و چاي سياه براي رفع خستگي بسيار مناسب هستند. در اين مطلب قصد داريم تا فوايد چاي سياه را به طور كامل شرح دهيم.

دهان و دندان: چاي سياه داراي تركيبي به نام پلي فنل است كه اين تركيب باكتري هاي دهاني را از كار مي اندازد و از پوسيدگي و خوردگي دندان ها جلوگيري مي كند. تحقيقات اخير نشان مي دهد كه چاي داراي خاصيت دهان شويه مي باشد؛ البته به شرطي كه بدون جويدن قند و شكر مصرف شود.

بيماران قلبي: پزشكان همواره نوشيدن چاي كمرنگ و رقيق را به بيماران قلبي توصيه مي كنند. چاي سياه از لخته شدن خون در رگ ها جلوگيري مي كند. همچنين چربي و فشار خون را كنترل مي كند و خون را رقيق نگه مي دارد.

هضم غذا: مصرف چاي براي هضم غذا هاي چرب و سنگين بسيار مناسب مي باشد. همچنين چاي داراي تركيبي به نام تانن است كه از جذب آهن غذا جلوگيري مي كند؛ در نتيجه به افرادي كه داراي بيماري هموكروماتوز هستند نوشيدن چاي بعد از صرف غذا توصيه شده است. به طور معمول زمان مناسب صرف چاي 2 ساعت پس از ميل كردن غذا مي باشد.

رفع خستگي: چاي به علت داشتن كافئين خستگي و سردرد هاي ناشي از آن را بر طرف مي كند. همچنين چاي داراي خاصيت ضد افسردگي، ضد استرس و ضد اسپاسم عضلاني مي باشد.

 

5040 چاي لاغري خود را در دو مدل دم كردني و كيسه اي روانه بازار كرده است :

براي خريد چاي سبز تيما مدل دم كردني

براي تهيه چاي لاغري تيما در مدل كيسه اي 100

براي خريد چاي لاغري تيما در قالب پكيج سه ماهه دم كردني بروي دكمه زير كليك نماييد :

براي تهيه چاي لاغري تيما 5040 در قالب پكيج لاغري سه ماهه كيسه اي بروي دكمه زير كليك نماييد :

 

همانطور كه در بالا نيز مشاهده مي كنيد قيمت چاي سبز تيما در مقايسه با برندهيا موجود در بازار بسيار مناسب در نظر گرفته شده و همين باعث شده تا از استقبلا خوبي در ميان مصرف كنندگان برخوردار شود.

شما با تهيه پكيج لاغري 5040 علاوه بر اينكه از تخفيف مناسبي بروي كالا برخوردار خواهيد بود مي توانيد مدت زمان بيشتري از اين محصول استفاده كرده و د رنتيجه تاثير بهرتي خواهيد گرفت.

شما براي خريد چاي سبز تيما چه در قالب پكيج 5040 و چه به صورت تك بسته مي توانيد علاوه بر خريد انلاين از طريق سايت با شماره تلفن گرفته و سفارش خود را تلفني ثبت نماييد.

 

 

http://harajkaade.ir/product/%da%86%d8%a7%db%8c-%d8%b3%d8%a8%d8%b2-%d8%aa%db%8c%d9%85%d8%a7/


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۱ مرداد ۱۴۰۰ساعت: ۰۶:۴۳:۴۸ توسط:مهران موضوع: نظرات (0)

فروش لباس مرد عنكبوتي در اصفهان

اين روزها يكي از محصولاتي كه زياد مورد توجه كودكان قرار گرفته است لباس مرد عنكبوتي است. اين شخصيت دوست داشتني كارتوني كه توانسته جاي خود را در دل بچه ها به خوبي باز كند و همين موضوع باعث شده تا خيلي ها دوست داشته باشند تا لباس هاي اين شخصيت محبوب را در اختيار داشته باشند.ما در فروشگاه من و تو خريد امكاني را براي شما فراهم كرده ايم تا به راحتي بتوانيد نسبت به خريد لباس مرد عنكبوتي اقدام نماييد و در هر كجاي كشور كه باشيد تنها با چند كليك سفارش خود را ثبت نماييد.

براي خريد اينترنتي لباس مرد عنكبوتي مي تواني به يكي از روش هاي زير اقدام نموده و سفارش خود را به صورت آنلاين در سايت ثبت نماييد :

 

براي خريد لباس شخصيت هاي كارتوني مد نظرتان بروي دكمه هاي زير كليك نماييد :

جهت خريد لباس مرد عنكبوتي اصل با قيمت تنها كه شامل : لباس + شلوار + ماسك مي باشد مي توانيد بروي دكمه خريد پستي در زير كليك نماييد

 

اين محصول در رنگ قرمز و سفيد نيز ارائه شده است و شما از طريق زير مي توانيد براي خريد مدل قرمز و سفيد آن اقدام نماييد :

 

شما عزيزان همچنين مي توانيد جهت تهيه اين محصول با شماره تلفن تماس گرفته و سفارش خود را به صورت تلفني ثبت نماييد .

 

تهيه لباس مرد عنكبوتي براي كودكان

 

لباس مرد عنكبوتي يكي از لباس ها و هداياي مورد علاقه و بسيار جذاب براي كودكان و به خصوص كودكان پسر مي باشد كه علاقه شديدي به شخصيت هاي ابر قهرماني مانند اسپايدرمن دارند و به خوبي دنبال كننده فيلم ها و انيميشن هاي ساخته شده در ارتباط با اين شخصيت هاي خيالي هستند. در اين قسمت قصد داريم تا بيشتر در ارتباط با نحوه تهيه و خريد لباس مرد عنكبوتي در اصفهان براي شما صحبت كنيم و اطلاعاتي را در اين خصوص در اختيار شما قرار دهيم تا در صورت تمايل براي تهيه لباس عنكبوتي براي فرزند خود بتوانيد به راحتي اين كار را انجام دهيد. پس با ما همراه باشيد.

 

فروش لباس مرد عنكبوتي در اصفهان

همان‌طور كه مي‌ دانيد در دنياي امروز فيلم ها و انيميشن هاي مختلفي در ارتباط با شخصيت هاي تخيلي و همين طور ابر قهرماني در حال ساخت بوده و يا قبلا ساخته شده اند كه به علت جذابيتي كه در بين مخاطبان داشته اند، سازندگان اين فيلم ها و انيميشن ها تصميم گرفته اند كه توليد آنها را ادامه داده و موضوعات داستاني خود را گسترده تر كنند تا بتوانند قسمت هاي بيشتري از اين محصولات را توليد نمايند و پول بيشتري به جيب بزنند.


علاقه كودكان به لباس اسپايدرمن

جذابيت چنين فيلم هايي مانند فيلم اسپايدرمن باعث شده تا اين فيلم در بين تمامي قشر هاي سني به خصوص كودكان و نوجوانان به محبوبيت بالايي دست پيدا كند و از اين رو شركت ها و كارخانجات توليد كننده اسباب بازي و لباس و يا حتي بازي هاي مختلف مانند بازي هاي كامپيوتري نيز با توجه به علاقه مندي مخاطبان به اين شخصيت‌ هاي ابر قهرماني، تصميم گرفته اند تا محصولاتي را در ارتباط با آن ها توليد كرده و از درآمد سرشار به وجود آمده توسط چنين شخصيت هايي برخوردار شوند.

كارخانه ها و شركت هاي توليد كننده لباس هاي كودك و نوجوان با توجه به محبوبيت شخصيت اسپايدرمن در بين اين قشر سني تصميم به توليد لباس مرد عنكبوتي براي سنين مختلف كودك و نوجوان گرفته و مدل هاي مختلفي از آن را توليد كرده و وارد بازار كرده اند كه به خوبي مورد استقبال قرار گرفته است.

 

http://harajkaade.ir/product/%d9%84%d8%a8%d8%a7%d8%b3-%d9%85%d8%b1%d8%af-%d8%b9%d9%86%da%a9%d8%a8%d9%88%d8%aa%db%8c-%d8%b4%da%af%d9%81%d8%aa-%d8%a7%d9%86%da%af%db%8c%d8%b2-%d8%a8%d8%a7-%d8%aa%d8%a7%d8%b1/


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ساعت: ۰۵:۵۰:۰۱ توسط:مهران موضوع: نظرات (0)

خريد بازديد و كليك گوگل 1 تا 10 دقيقه ارتقا زمان ماندگاري در سايت

سفارش و خريد جستجو و كليك ارگانيك گوگل تجاري


ويژگي و قابليت هاي سرويس/محصول و خدمات:


●هدف اين سرويس علاوه بر ارتقا ctr و افزايش رتبه كلمات كليدي ارتقا فوري Daily Time on Site مي باشد

●ارتقا CTR استراتژي موفق، مناسب همه وب‌سايت‌ها

●ارتقا فوري Daily Time on Site استراتژي هدفمند مناسب كليه بزينس هاي آنلاين

●تاثير سريع و نتايج شفاف

●صرفه جويي در زمان و بازگشت سرمايه با نرخ جذب بالاي مشتريان جديد

●قابليت انتخاب نوع آي پي ايراني يا خارجي

●قابليت ثبت آمار و نمايش در گوگل سرچ كنسول و Alexa

قابليت انتخاب Dwell Time و زمان ماندگاري 1 دقيقه تا 10 دقيقه

●فاقد قابليت جستجو بازگشتي و بازديد صفحات سايت

●فاقد قابليت اسكرول و كليك تصادفي در صفحه سايت

راهبرد و مزاياي سرويس جستجو و كليك ارگانيك گوگل تجاري
جستجو و خريد كليك گوگل تجاري شيك رنك

خريد سرچ و كليك ارگانيك گوگل نسخه تجاري - انتخاب Dwell Time و زمان ماندگاري ★1 دقيقه تا 10 دقيقه★ - ارتقا فوري Dwell Time - ارتقا فوري Daily Time on Site - چند برابر شدن ترافيك و كليك ارگانيك سايت - افزايش همزمان Total Impressions و Total Clicks افزايش Average CTR تا 100 درصد كسب بهترين نتيجه در Average position - كاهش و بهبود تدريجي رنك الكسا ايران و جهاني - كسب امتياز از الگوريتم جديد گوگل - در نتيجه ارتقا فوري رتبه سايت و كلمات كليدي از صفحات پاييني گوگل تا رديف برتر در Google
جستجو و كليك ارگانيك گوگل تجاري


صفحه يك گوگل رديف اول گوگل رويا نيست .

هوش مصنوعي گوگل بر اين باور است اگر بازديد كننده مدت زيادي را در سايت سپري كرده است احتمالا محتواي آن صفحه پاسخ گوي نياز او بوده پس محتواي مفيدي است.

در نتيجه اين صفحه شرايط كسب جايگاه بهتري در نتايج گوگل را دارد. Google مي داند كه CTR صفحه نخست و رتبه 1 گوگل حداقل 25 تا 70 درصد است، حال اگر سايتي CTR پايين تري داشته باشد به طور حتم گزينه مناسبي براي حضور جايگاه نخست و رتبه 1 گوگل نيست و جايگاه خود را از دست ميدهد.

با بسته هاي خريد جستجو گوگل تجاري ctr تك تك كلمات كليدي سايت خود را منفجر كنيد !(99.9% CTR)! (تبديل رويا به واقعيت) براي اولين بار توسط شيك رنك ممكن شد در گذشته ارتقا CTR بيش از 10 درصد ممكن نبود و همچنان در هيچ سايت و بسته ديگري امكان پذير نخواهد بود با بسته هاي ابتدايي آغاز كنيد تا به باور اين افتخار پي برده سپس انفجار واقعي را در گوگل بصورت حرفه اي براي كليه كلمات كليدي سايتتان را رقم بزنيد.

فرض كنيد در يك بسته كليك گوگل نسخه تجاري فقط 100 نفر عبارت كليدي سايت شما را جستجو كنند و 100 كليك صورت بگيرد نسبت جستجو و نرخ كليك منجر به افزايش 100% Average CTR مي گردد .

اين فرايند بكلي به گوگل واكنش مثبت و تعامل بازديد كننده گان نسبت به سايت را با جستجو و كليك باكيفيت و ارگانيك ثابت مي كند و بلعكس اگر نرخ جستجو و كليك سايتي در نتايج جستجو گوگل ضعيف باشد با افت و كاهش CTR روبرو بوده و جايگاه كلمات كليدي و سايت تنزل پيدا خواهد كرد.

نكته:

ميانگين مدت سپري شدن كاربر در سايت و Dwell Time هر يوزر بعد از لحظه جستجو و كليك تا لحظه خروج از سايت 1 دقيقه تا 10 دقيقه قابل انتخاب مي باشد .

 

منبع : chicrank.com


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ساعت: ۱۱:۰۸:۲۴ توسط:مهران موضوع: نظرات (0)

خريد ارزان لباس مرد عنكبوتي از پرشين خريد

جنس لباس مرد عنكبوتي براي بچه

جنس لباس از جمله مواردي است كه حتما بايد به آن توجه داشته باشيد و در رابطه با جنس لباس مرد عنكبوتي براي بچه ها بايد گفت: اين لباس بهترين جنس را داشته و از بهترين و مرغوبترين مواد اوليه جهت تهيه آن استفاده شده است. دوخت اين لباس به گونه اي است كه به هيچ وجه از يكديگر جدا نخواهد شد و به همين دليل مي توانيد به مدت طولاني از آن استفاده نماييد. اين لباس جنس كشي داشته و به همين دليل به بدن كودك خواهد چسبيد. اين لباس سر هم بوده و صورت كودك را نيز خواهد پوشاند. همچنين اين لباس ۷۰ درصد نخ بوده و ۳۰ درصد آن نيز پلي استر مي باشد. لباس مرد عنكبوتي نخي به هيچ وجه سبب حساسيت پوستي نخواهد شد.

تصوير۳

سايزبندي لباس مرد عنكبوتي براي بچه

لباس مرد عنكبوتي براي بچه ها در انواع سايز بندي هاي مختلف عرضه شده و به همين دليل امكان استفاده از آن براي همگان وجود خواهد داشت. از جمله سايزبندي هاي اين لباس مي توان به m، l، xl و xxl اشاره نمود. البته اين سايز بندي ها نمونه هاي پيش فرض لباس هستند و مي توانيد لباس مورد نظر خود را در اندازه بدن خود خريداري نماييد.

مدل لباس مرد عنكبوتي

لباس هاي مرد عنكبوتي را مي توانيد در انواع طرح هاي مختلف مشاهده نماييد و متفاوت بودن مدل هاي لباس مرد عنكبوتي براي بچه ها سبب شده كه بتوانيد لباس را در طرح مورد نظر خود خريداري نماييد. لباس هاي مرد عنكبوتي شگفت انگيز ۱ از جمله طرح هاي محبوب اين لباس مي باشد و طراحي اين لباس به گونه اي است كه توجه همه را به خود جلب خواهد كرد. لباس هاي مرد عنكبوتي دور از خانه را مي توان از ديگر مدل هاي محبوب لباس مرد عنكبوتي دانست. برخي از مدل هاي لباس مرد عنكبوتي كاملا قرمز و برخي از دو رنگ قرمز و آبي مي باشد. مدل محبوب لباس مرد عنكبوتي بچه گانه را مي توان رنگ مشكي دانست كه زيبايي منحصر به فردي خواهد داشت.

 

 

لباس مرد عنكبوتي را از كجا بخرم؟

خريد ارزان لباس مرد عنكبوتي از پرشين خريد

 

لباس عضلاني مرد عنكبوتي يكي از پرطرفدارترين لباس هاي شخصيت هاي كارتوني مي باشد كه امروزه مورد توجه بسياري از افراد واقع شده است. براي خريد لباس مرد عنكبوتي قرمز و سياه مي توانيد از وب سايت فروشگاه اينترنتي پرشين خريد اقدامات لازم را انجام داده و سفارش خود را درب منزل خود دريافت كنيد.
لباس مرد عنكبوتي قرمز و سياه

مرد عنكبوتي يكي از دوست داشتني ترين و محبوب ترين شخصيت هاي كارتوني براي بسياري از كودكان و حتي بزرگسالان مي باشد كه امروزه مي توانيد نقش اين شخصيت كارتوني را در تم هاي تولد نيز مشاهده كنيد. بسياري از والدين به دنبال تهيه و خريد لباس هاي مرد عنكبوتي قرمز و سياه هستند تا از اين طريق بتوانند يكي از آرزوهاي كودك خود را برآورده ساخته و حس شجاعت و قهرمان بودن را در وجود فرزندان خود شكوفا كنند. توجه داشته باشيد كه شركت هاي بسيار مختلفي نيز در سراسر جهان به دنبال طراحي و دوخت انواع مختلفي از لباس هاي مرد عنكبوتي هستند تا از اين طريق بتوانند توجه مشتريان خاص خود را به سوي محصولاتشان جذب كرده و سود خوبي را نيز به دست بياورند. امروزه شما مي توانيد مدل هاي بسيار متنوع از لباس اين شخصيت كارتوني را در بسياري از فروشگاه هاي حقيقي و اينترنتي مشاهده كنيد و با توجه به ساز مورد نياز خود، اقدام به سفارش داشته باشيد. در ادامه مقاله سعي بر آن داريم تا در مورد فروش لباس مرد عنكبوتي با قيمت بسيار مناسب و قيمت لباس هاي مرد عنكبوتي توضيحات بيشتري را به حضورتان ارائه دهيم براي كسب اطلاعات با ما همراه باشيد.

تصوير ۱
انواع لباس هاي مرد عنكبوتي

لباس مرد عنكبوتي فروش بسيار بالايي را در سال هاي اخير نسبت به ساير لباس هاي شخصيت هاي كارتوني دارد چرا كه اين لباس نشان از قدرت و شجاعت مي باشد كه براي كمك به مردم جامعه بوده و حس بسيار خوب و مثبتي را به افراد به خصوص كودكان القا مي كند. شما مي توانيد با داشتن اين لباس در منزل خود لحظات بسيار بي نظير و به يادماندني را به همراه كودك خود سپري كنيد و بتوانيد دقايقي را نقش مرد عنكبوتي را داشته و از تكنيك هاي او استفاده كنيد. همچنين اگر روز تولد كودك شما نزديك مي باشد مي توانيد با خريد مناسب ترين سايز لباس عنكبوتي كشي، بهترين و شگفت انگيزترين كادو را به او هديه داده و رضايت فرزند خود را جلب كنيد. امروزه نه تنها كودكان علاقه مندي زيادي را به لباس هاي مرد عنكبوتي از خود نشان مي دهند بلكه بزرگسالان نيز مشتاق پوشيدن اين لباس هستند به همين جهت شاهد انواع لباس هاي مرد عنكبوتي هستيم كه دسته بندي اين محصولات نيز به شكل زير مي باشد:

 

خريد لباس مرد عنكبوتي دور از خانه

http://harajkaade.ir/product/%d9%84%d8%a8%d8%a7%d8%b3-%d9%85%d8%b1%d8%af-%d8%b9%d9%86%da%a9%d8%a8%d9%88%d8%aa%db%8c-%d8%af%d9%88%d8%b1-%d8%a7%d8%b2-%d8%ae%d8%a7%d9%86%d9%87-%d9%88-%d8%a8%d8%a7%d8%b2%da%af%d8%b4%d8%aa-%d8%a8%d9%87/

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۵ مرداد ۱۴۰۰ساعت: ۱۱:۴۲:۲۵ توسط:مهران موضوع: نظرات (0)

گن ساعت شني و آقايان هم ميتوانند استفاده كنند؟

گن ساعت شني در يك نگاه كلي/۰۹۱۰۹۴۸۳۲۲۸

كشور سازنده: كلمبيا(آنچري)-چين

نوع جنس:لاتكس اصل

تعداد قزن:۳ قزنه-۶قزنه

مدل:شكمي-تاپي

رنگ بندي: مشكي- كرم

قيمت:از ۴۳۰ هزار تومان الي ۶۵۰ هزار تومان

تاريخ انقضا: ندارد

طريقه استفاده: شما عزيزان وقتي اين گن و ميبنديد به محض بستن ۲ الي ۳ سايز كم ميكنيد و بايد حتما يا دراز كشيده بپوشيد و يا اينكه حتما به كمك نفر دومي انجام بديد.

روش اندازه گيري: براي مشخص شدن سايزتون اندازه ي دور شكمتون و از ناف تا ناف دقيق يا متر اندازه بگيريدو به ما بگيد چند سانت است ،نگران نباشيد ما خودمون ۱۰ سانت كوچك تر ميفرستيم براي شما كه دقيق سايز شما بشه ،اونم به خاطر جنس لاتكس گن است.

نحوه ي شناسايي گن كلمبيايي(آنچري) از گن چيني: گن كلمبيايي برند آنچري كشساني كمتري نسبت به گن هاي ساعت شني چيني دارند و آرم خود annchery دور تا دور گن حك شده است

 

 

 

 

 

 

 

 

 
 
 
 
سوالاتي كه هميشه ذهن مشتري را درگير ميكند:
 

كدوم مدل رو بخرم گن ساعت شني تاپي يا گن ساعت شني شكمي؟

اگر كه مي خوايد چربي هاي پشت كمر تا خط بالاي سوتين و حالا زير بغل تون پوشش داده بشه شما بايد گن ساعت شني تاپي را ببريد كه همه نواحي رو تحت پوشش خود قرار مي‌دهد اگر هم مي خواهيد فقط قسمت شكم پهلو شما رو درگير بكنه شما ميتونيد گن ساعت شني شكمي رو انتخاب كنيد

 

 

گن ساعت شني كلمبيايي برند آنچري چه فرقي با گن ساعت شني چيني دارد؟

گن هاي ساعت شني كلمبيايي معمولاً از جنس لاتكس محكم تري درست شده اند  و آرم خود آنچري دور تا دور محصول هك شده  و شما به محض استفاده كردن و بستن گن ساعت شني كلمبيايي دو تا سه سايز كم مي كنيد و فرم ساعت شني به بدن خودتون ميديد

 

 

آيا گن هاي ساعت شني باعث  حساسيت پوستي ميشوند؟

در جواب بايد به شما بگم كه به خاطر اينكه لايه ي داخلي گن هاي ساعت شني كه مستقيماً با پوست بدن شما در ارتباط هستش از جنس كتان است كه هم قابليت عبور هوا را دارد از منافذ خودش و همين كه باعث ميشه كه بدن حساسيت ندهد

 

 

گن ساعت شني و آقايان هم ميتوانند استفاده كنند؟

در جواب بايد به شما بگم كه بله، اين گن هم مخصوص بانوان است و  هم مخصوص آقايان و به هيچ عنوان محدوديتي در استفاده كردن ندارد

 

 

گن هاي ساعت شني و در چه زماني ميتوان استفاده كرد و چند ساعت در روز بايد استفاده كنيم؟

جواب اين سوال خيلي واضح است شما گن ساعت شني را مي توانيد در هر موقع از زمان روزانه خود استفاده بكنيد، زير لباس هاي مجلسي، زير لباس هاي روزانه كه بيرون ميپوشيد و يا توي خونه استفاده كنيد و هر چقدر بيشتر بتونيد استفاده كنيد زودتر و بهتر نتيجه خودش و نشان ميدهد

 

يك سوال ديگه كه خيلي مطرح ميشه اين است كه اگر گن ساعت شني كه براي ما فرستاده شده بسته نشد چه كار بايد كرد؟

ما اين گن ها را به خاطر جنس لاتكسي كه دارند  تا حدود ۱۰ سانت كوچكتر براي شما ارسال ميكنيم كه باعث ميشه به محض بستن ۱ الي ۲ سايز  كم كنيد و شما بايد درهمان مرحله اول براي بستن اين گن،به كمك يك نفر ديگه اين كارو انجام بديد و اصلاً نااميد نشيد چون خاضيت كشساني قوي دارند.

 

http://harajkaade.ir/product/%da%af%d9%86-%d8%b3%d8%a7%d8%b9%d8%aa-%d8%b4%d9%86%db%8c/

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۴ مرداد ۱۴۰۰ساعت: ۱۱:۳۵:۰۶ توسط:مهران موضوع: نظرات (0)