چاي سبز كيسه اي تيما چاي سبز كيسه اي تيما .

چاي سبز كيسه اي تيما

قهوه گانودرما دكتر بيز/09109483228


ضمانت اصالت كالا

تازه ترين توليدات

تخفيف رسمي شركتي

مشاوره حين مصرف
جهت سفارش، محصول مورد نظر خود را از گروه هاي زير انتخاب نماييد. جهت اطلاع از قيمت قهوه گانودرما به اين صفحه مراجعه نماييد. در ادامه همين صفحه مي توانيد راهنماي جامع خريد گانودرما و قهوه گانودرما را مطالعه فرماييد.

ارسال رايگان پستي
براي سفارش هاي بالاي 500 هزار تومان

Products search
جستجو در محصولات
قهوه گانودرما
قهوه گانودرما
قارچ گانودرما
قارچ گانودرما
شامپو و صابون گانودرما
شامپو و صابون گانودرما
ساير محصولات و بسته ها
ساير محصولات و بسته ها
سوالات متداول مشتريان
محصولي كه خريد مي كنم اصل است؟
چند روز بعد از ثبت سفارش، محصولم به دستم مي‌رسد؟
چگونه محصول مورد نظرم را خريداري كنم؟
چرا برخي محصولات در سايت هاي ديگر ارزانتر هستند و دليل اين اختلاف قيمت چيست؟
چگونه متوجه شوم كه شيوه ي مصرفي من از محصولات، صحيح و بدون اشكال است؟
با مصرف محصولات نياز است كه دارو هاي مصرفي خود را قطع كنم و كنار بگذارم؟

 

021-71057880
021-28426773
اطلاع از اخبار از طريق پيامك:
شماره موبايل

راهنماي جامع خريد گانودرما و قهوه گانودرما
فهرست مطالب

خريد قارچ گانودرما اصل
روش هاي مصرف گانودرما
خريد قهوه گانودرما يا پودر گانودرما؟
قيمت قهوه گانودرما در بازار
قيمت قارچ گانودرما
قارچ گانودرما را از كجا تهيه كنيم؟
قهوه گانودرما را از كجا تهيه كنيم؟
شركت دكتر بيز
معرفي محصولات گانودرما دكتر بيز
درباره گانودرما دات آي آر
راهنماي خريد از سايت

يكي از اصلي ترين چالشهايي كه در حال حاضر مصرف كنندگان قارچ گانودرما و فرآورده هاي گانودرما در كشورمان با آن رو به رو هستند، تعدد مراكز فروش قهوه گانودرما و قارچ گانودرما مخصوصا در فضاي مجازي از جمله پيج هاي اينستاگرامي وسايت هاي واسطه اي مي باشد كه منجر به ايجاد اختلاف قيمت قهوه گانودرما در بازار و فروش قارچ گانودرما با كيفيت هاي متفاوت شده است و اين سوال را به وجود مي آورد كه معتبر ترين مركز براي خريد قارچ گانودرما و قهوه گانودرما كجاست و مناسب ترين قيمت قهوه گانودرما و قيمت قارچ گانودرما چقدر است. در ادامه نكاتي را مي گوييم كه مي تواند به شما در داشتن تجربه ي يك خريد مطمئن گانودرما كمك بسياري كند. همچنين اگر قارچ گانودرما را نمي شناسيد مي توانيد به اين مطلب نگاهي بياندازيد : گانودرما چيست

گانودرما


خريد قارچ گانودرما اصل
يك از نكات مهم در خريد قارچ گانودرما توجه به اصل بودن آن است و با توجه به خوراكي بودن اين محصول مي بايست به نحوه توليد محصول هنگام خريد قارچ گانودرما دقت شود.

در مورد قهوه گانودرما تنها شركت توليدكننده، شركت دكتر بيز مي باشد و اين شركت نيز محصولات خود را با قيمت مصوب و تنها از طريق نمايندگان مستقيم خود از جمله همين سايت عرضه مي نمايد.

در مورد پودر گانودرما نيز هر پودري، لزوما خواص معرفي شده در اين سايت را ندارد و حتي ممكن است موجب مسموميت در كبد شود. لذا در خريد قارچ گانودرما به صورت پودر مي بايست به نكات زير توجه شود:

نژاد آن حتما گانودرما لوسيدوم يا گانودرما قرمز باشد.
حتما از نوع پرورشي باشد (قارچ وحشي نباشد)
تحت شرايط استاندارد محيطي و با يكي از روش هاي علمي كاشت گانودرما، پرورش يافته باشد.
جهت سفارش قارچ گانودرما و ساير محصولات معتبر گانودرما، مي توانيد به اين صفحه مراجعه نموده يا با شماره 02128426773 داخلي 1 نماس حاصل فرماييد.

خريد قارچ گانودرما

روش هاي مصرف گانودرما
گانودرما پوسته ي سخت و چوب مانندي دارد كه مصرف آن را دشوار مي كند. در نتيجه ابتدا بايد آن را فرآوري كنيم تا بتوانيم مصرف كنيم و از تمام خواص آن بهره ببريم.

گانودرما به صورت هاي مختلفي مانند پودر گانودرما، قارچ خشك شده، كپسول، دمنوش، شامپو، صابون و قهوه مصرف مي شود.

پودر قارچ گانودرما
ساده ترين روش مصرف گانودرما استفاده از آن به صورت پودر مي باشد. البته اين پودر به صورت دمنوش مصرف مي شود و به هيچ وجه نبايد به صورت مستقيم مصرف گردد. قيمت قارچ گانودرما در ايران (به صورت پودر قارچ گانودرما يا قارچ گانودرما خشك)، گرمي يك الي دو هزار تومان است.

قهوه گانودرما
معروف ترين روش مصرف گانودرما لوسيدوم در دنيا تركيب آن با قهوه است كه به اين ترتيب با صرف روزانه يك فنجان قهوه گانودرما در طعم هاي مختلف از تمام خواص گانودرما بهره مند مي شويم.

قهوه به دليل دارا بودن كافئين طبيعي و همچنين خواص منحصر بفرد ديگري كه دارد به عنوان مكمل در كنار گانودرما عمل مي كند و خواص جديد و مضاعفي را بوجود آورده و همچنين باعث افزايش جذب گانودرما مي شود.

*ميزان كافئين و شكر موجود در قهوه گانودرما كاملا استاندارد است و حتي بيماران قلبي و ديابتي نيز با مصرف آن دچار مشكل نمي شوند

قهوه سوپريم گانودرما؛ قهوه گانودرما همراه با جينسينگ

خريد قهوه گانودرما يا پودر گانودرما؟
اكثر كساني كه قصد خريد قارچ گانودرما را دارند با اين دوراهي مواجه مي شوند.

اولين نكته در مقايسه اين دو محصول قيمت آن است كه خودنمايي مي كند. قيمت پودر نصف قيمت قهوه گانودرما مي باشد.

قهوه گانودرما دكتر بيز داراي پروانه بهداشت و سيب سلامت و دو استاندارد بين المللي مي باشد. اما تا به اين لحظه هيچ كدام از محصولات پودر، كپسول و قارچ خشك شده در ايران موفق به اخذ تاييديه و مجوز هاي لازم نشده اند. البته جستجو هاي تيم سايت ما به يك محصول معتبر ختم شد كه حاصل بذر هاي اصلي و شناسنامه دار گانودرما لوسيدوم است و تحت نظر كارشناس با سابقه در شرايط استاندارد محيطي پرورش يافته است و آزمايش پلي ساكاريد نيز، كيفيت آن را تاييد مي كند. هم چنين اصالت اين محصول توسط توليد كننده ضمانت شده است. جهت مشاهده اطلاعات بيشتر راجع به اين محصول مي توانيد به اين صفحه مراجعه فرماييد: پودر قارچ گانودرما

در قهوه گانودرما از عصاره گانودرما استفاده شده است كه ميزان جذب آن را افزايش مي دهد كه اين مورد در محصولات قارچ گانودرما خام وجود ندارد.

در مجموع مي توان اين دو محصول را به صورت زير مقايسه كرد:

قهوه گانودرما يا پودر گانودرما
قهوه گانودرما يا پودر گانودرما؟


قيمت قهوه گانودرما دكتر بيز در بازار
يكي از مهمترين نكاتي كه بايد در خريد قهوه گانودرما دكتر بيز و ساير محصولات سلامت محور اين كمپاني به آن توجه كنيم اين است كه اكثر اين محصولات در ايران به شكلي كاملا انحصاري و فقط توسط خود شركت دكتر بيز توليد و عرضه مي شوند. به زباني ديگر تمامي اين محصولات، فقط يك توليد كننده، فقط يك عرضه كننده و فقط بك قيمتِ مصوب تعريف شده براي هر محصول دارد كه تماما توسط شركت بيز انجام مي شود و با برند دكتر بيز شناخته مي شود.
پس در نتيجه اولا اين محصولات، توليد كننده ي ديگري به غير از شركت بيز در ايران ندارد كه با قيمت هاي مختلفي عرضه شود و دوما زماني ما مي توانيم با خيال راحت از محصولات استفاده كنيم كه مطمئن باشيم محصول و يا محصولات خريداري شده مستقيم و بدون واسطه از شركت برايمان ارسال شده است كه در اين صورت محصول قيمت مصوب خود كمپاني را داشته و ارزانتر و يا گرانتر خريده نخواهد شد.

اگرچه قيمت قهوه گانودرما كه روي جلد آن درج شده است، 340 هزار تومان مي باشد اما در صورتي كه مستقيما از شركت خريداري نماييد با احتساب تخفيف فروش مستقيم، به مبلغ 298 هزار تومان تقديم شما مي گردد.

خريد قهوه گانودرما دكتر بيز اصل
در مورد محصولات خوراكي علي الخصوص محصولات سلامت محور يكي از مهم ترين نكات خريد محصول معتبر از فروشنده معتبر است. متاسفانه در سال هاي اخير فروشندگان بسياري اقدام به فروش قهوه گانودرما با قيمت هاي متفاوت كرده اند كه تشخيص فروشنده اصلي و معتبر را سخت نموده است.جهت خريد قهوه گانودرما دكتر بيز تنها مي توانيد به نمايندگان مستقيم اين شركت از جمله همين سايت مراجعه نماييد.

نكته ي قابل توجه در رابطه با محصولات دست كاري شده و غير اصلي شركت بيز اين است كه به لحاظ شكل ظاهري هيچگونه تفاوتي با محصول اصلي ندارند چرا كه عمده ي محصولات غير مطمئن، محصولات تاريخ گذشته ي خود كمپاني بيز هستند كه فقط تاريخ توليد و انقضاي حك شده بر روي محصول پاك شده و تغيير كرده و در موارد معدودي نيز محصولات دستكاري شده اي كه محتويات داخل ساشه هاي آن ها تغيير كرده هم به چشم مي خورد.
با تمام اين تفاسير مي توان نتيجه گرفت كه ” قيمت قهوه گانودرما ” مهمترين چيزيست كه مي توان از طريق آن به صحت محصول خريداري شده پي برد؛ مبلغي كه بابت قهوه گانودرما دكتر بيز پرداخت مي كنيم نه مي تواند گرانتر از قيمت مصوب و تعريف شده ي محصول باشد و نه مي تواند ارزان تر از آن باشد و اختلاف قيمت آن هيچ توجيهي اعم از تخفيف دار بودن محصولات، قيمت ارزانتر به دليل فروش عمده، قرار گرفتن محصولات در جشنواره هاي فروش مناسبتي و … نمي تواند داشته باشد.

اين محصولات غير اصلي كه با قيمت پايينتر عرضه مي شوند معمولا يا در پيج هاي اينستاگرامي به فروش مي رسند و يا در سايت هاي واسطه اي و فروشگاهي؛

در رابطه با پيج هاي اينستاگرامي بايد گفت بسياري از افرادي كه در اين پيج ها فعاليت مي كنند عمدتا بازاريابان مستقل خود شركت بيز هستند كه محصول اصلي را به فروش مي رسانند اما در مقابل بسياري از افراد سودجوي ديگري هم وجود دارند كه خود را نمايندگي قهوه گانودرما و يا از مراكز فروش قهوه گانودرما معرفي كرده و با سوء استفاده از عنوان بيز و گانودرما اقدام به فروش محصولات تاريخ گذشته و يا دست كاري شده مي كنند

قهوه گانودرما دكتر بيز در ديجي كالا عرضه نمي گردد و يكي از دلايل اصلي نيز مواردي است كه به آنها اشاره كرديم. در رابطه با ساير سايت هاي فروشگاهي و واسطه اي نيز كه امكان خريد قارچ گانودرما و قهوه ي گانودرما از آنها وجود دارد، يك دليل مهم وجود دارد كه چرا از اين سايتهاي واسطه اي و فروشگاهي نبايد قارچ گانودرما خريد:

در سايتهاي فروشگاهي و واسطه اي هر شخصي مي تواند به فروش محصولات اقدام كند، پس در نتيجه بسياري از قهوه هاي گانودرمايي كه در اين سايتها مشاهده مي كنيم توسط افرادي متفرقه در حال عرضه شدن هستند. به همين دليل تنوع و اختلاف قيمت قهوه قارچ گانودرما و يا ساير محصولات سلامت محور شركت بيز در اين سايتها كه تعدادشان هم كم نيست، انقدر زياد است

بسياري از افراد در واقع فقط به اين موضوع كه اين سايتهاي واسطه اي معتبر و شناخته شده هستند بسنده مي كنند و به موضوعات ديگر توجهي ندارند در صورتي كه معتبر بودن اين سايتها الزاما به معناي معتبر بودن محصولي كه در اين سايتها به فروش مي رسد نيست و همين اختلاف و تنوع قيمت محصولات گانودرما در اين سايتها گواه اين مدعاست. پس در نتيجه ثبت سفارش قارچ گانودرما و خريد قهوه گانودرما از هر سايت واسطه اي و فروشگاهي كه به صورت تخصصي در زمينه ي گانوتراپي فعاليت نمي كند، مطمئنا نمي تواند خريد قابل اطميناني باشد.


قيمت قارچ گانودرما
موضوع مهم ديگر، خريد قارچ گانودرما سالم و خريد پودر گانودرما مي باشد چرا كه با افزايش تمايل مردم به مصرف قارچ گانودرما، به تعداد افرادي كه قارچ گانودرماي بي كيفيت، تقلبي و داراري ناخالصي هاي فراوان را عرضه مي كنند هم روز به روز افزوده مي شود.

با توجه به جديد بودن اين محصول در كشور ما و نبود تخصص و دانش كافي در اين زمينه امكان تشخيص قارچ گانودرما لوسيدوم اصل از نمونه هاي تقلبي و بي كيفيت آن بسيار سخت مي باشد و براي يك مصرف كننده عملا غير ممكن خواهد بود مخصوصا زماني كه قصد مصرف قارچ گانودرما را به شكل پودر شده داشته باشد.

همانند قهوه هاي گانودرما، قيمت اصولي و منطقي محصول مي تواند در اينكه محصولي با كيفيت را ميخريم يا نه، نقش موثري را ايفا كند چرا كه معمولا قيمت پودر قارچ گانودرما و قيمت قارچ گانودرما سالم، به عوامل زيادي بستگي دارد عواملي مانند:

اينكه كدام قسمت قارچ گانودرما عرضه مي شود چون بيشترين خاصيت قارچ گانودرما در كلاهك قارچ مي باشد كه طبيعتا بالاترين قيمت را هم دارد
اينكه نژاد و گونه ي اصلي قارچ گانودرما عرضه شده چه مي باشد چراكه قارچ گانودرما داراري گونه هاي بسياري است كه ارزش غذايي و دارويي كمتري به نسبت قارچ گانودرما لوسيدوم كه ارزشمند ترين گونه ي آن مي باشد دارد و داراي قيمتي به مراتب كمتر از قيمت گانودرما لوسيدوم نيز هستند
نحوه ي كشت قارچ گانودرما كه مي تواند در به وجود آمدن مولفه هاي ارزشمند نهايي آن نقش بسياري داشته باشد كه طبيعتا بر روي قيمت نهايي محصول هم تاثيرگذار خواهد بود
همچنين عوامل ديگري مانند زمان برداشت و شرايط نگهداري قارچ هم مي تواند در قيمت قارچ گانودرما تاثير گذار باشد
پس در نتيجه اگر قارچ گانودرما قيمت بسيار پايينتري داشته باشد به اين معناست كه احتمالا ارزش غذايي و كيفيت پايينتري به نسبت استانداردهاي تعريف شده براي اين قارچ دارا مي باشد البته اين موضوع به اين معنا هم نيست كه هر چقدر قارچ گانودرما قيمت بالاتري داشته باشد بهتر و خالص تر است بلكه اين قيمت بايد يك قيمت منظقي و بر اساس كيفتي كه مي خواهيم از گانودرما دريافت كنيم باشد.

اين رقم در حال حاضر بين 1500 تا 2000 تومان است.

نكته ي مهم ديگري كه بايد در خريد قارچ گانودرما به آن توجه كنيم، تهيه ي اين محصول از مراكز معتبر و تخصصي در حوزه ي گانوتراپي مي باشد چرا كه اين مراكز با بررسي تخصصي و حساسيت بالايي اقدام به عرضه ي قارچ گانودرما لوسيدوم سالم و پودر شده مي كنند و مصرف كنندگان مي توانند در كنار خريد قارچ گانودرما از مشاوره هاي تخصصي گانوتراپي هم بهره مند شوند تا بدين شكل بيشترين اثر بخشي را از هزينه اي كه مي كنند ببينند.

 

 

https://aryokala.ir/ganoderma-coffee-in-tehran/


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۵ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۳:۵۵:۴۶ توسط:مهران موضوع: نظرات (0)

نحوه تاثير گذاري محصولات قارچ گانودرما/09109483228

يكي از محصولات بي نظير دكتر بيز هات چاكلت قارچ گانودرما مي باشد كه عليرغم طعم خاص و منحصر به فردي كه دارد، داراي فوايد بي نظيري بوده از اين رو مشاهده مي شود روز به روز مصرف آن در بين افراد افزايش پيدا مي ‌كند. اين هات چاكلت بسيار لذيذ بوده كه با طعم خامه اي كه دارد يك نوشيدني بي نظير براي تمامي افراد خانواده مي‌ باشد. در حال حاضر مشاهده مي ‌شود خريد و فروش اين محصول از طريق سايت‌ هاي اينترنتي متعددي آغاز شده و افراد مي‌توانند در سراسر كشور اينها را با قيمت مقرون به صرفه اي خريداري نمايند.

هات چاكلت قارچ گانودرما

قارچ گانودرما يكي از گياهان طبيعي پرفايده بوده كه از ديرباز در كشورهاي آسياي شرقي مورد استفاده قرار مي گرفته است به طوري كه چيني‌ ها به تمامي خواص اين محصول واقف بودند و از همان زمان اين گياه را بسيار محبوب مي دانستند. با اين وجود امروزه نيز مشاهده مي شود براي اولين بار در خاورميانه قارچ‌ گانودرما به واسطه تركيب آن با انواع قهوه ها از جمله كافه هات چاكلت گانودرما روانه بازار شده و ايرانيان نيز مي توانند از خواص بي نظير اين محصول استفاده كنند. لازم است بدانيد كمپاني بزرگ بيز با ارائه هات چاكلت قارچ گانودرما كه تركيبي از مواد منحصر به فرد است به شما كمك مي كند تا به راحتي بتوانيد از خواص بي نظير قارچ گانودرما در كنار طعم بي نظير قهوه اي استفاده كنيد. از آن جايي كه هات چاكلت يك نوشيدني گرم و ابريشمي با طعم بي نظير است تمامي افراد با هر ذائقه اي مي توانند اين نوشيدني را چه به صورت گرم يا به همراه يخ ميل نمايند. پودر قارچ گانودرما نيز در كنار اين قهوه بي‌ نظير استفاده شده است و موجب شده طرفداران آن دو چندان ‌شود زيرا علي رغم اينكه قارچ گانودرما خواص منحصر به فردي دارد، اگر به صورت خالص مصرف شود مسموميت‌ هايي به وجود آورده پس لازم است براي بهره‌ مندي از خواص آن حتماً با موادي همچون قهوه تركيب شود.

 

خريد تلفني از طريق واتس آپ يا تماس تلفني 09101717765
هات چاكلت گانودرما دكتر بيز
پرداخت درب منزل قيمت : 340 هزار تومان هات چاكلت گانودرما دكتر بيز
پرداخت آنلاين قيمت : 295 هزار تومان

 

خواص بي نظير هات چاكلت قارچ گانودرما

 

يكي از بي نظيرترين و شگفت انگيزترين محصولات فروشگاه دمنوش لاغري، هات چاكلت قارچ گانودرما مي باشد كه با داشتن تركيبات و خواص بي نظير خود توانسته است توجه بسياري از افراد را به سوي خود جلب كند. در نظر داشته باشيد كه اين محصول علاوه بر لاغري در درمان بيماري هاي كبدي و سرطان نيز بسيار موثر است و شما مي توانيد اين محصول را به راحتي از فروشگاه اينترنتي ما تهيه و خريداري نماييد.

چاكلت قارچ گانودرما

لاغري و رسيدن به تناسب اندام بسيار مناسب، آرزوي بسياري از عموم افراد به خصوص خانم ها مي باشد. امروزه انواع دمنوش هاي لاغري براي لاغري افراد توسط شركت هاي داخلي و خارجي توليد و طراحي شده است كه هر كدام از اين شركت ها سعي بر آن دارند تا با استفاده از ارائه بهترين محصول، رضايت و توجه مصرف كنندگان را به دست آورند و در اين زمينه به عنوان يك برند سرشناس معرفي شوند. يكي از بهترين و بي نظيرترين محصولات فروشگاه دمنوش لاغري، هات چاكلت قارچ گانودرما مي باشد. اين محصول با داشتن ويژگي ها و خواص بي نظير خود توانسته است در سال هاي اخير مورد توجه بسياري از مصرف كنندگان واقع شود. اين نوشيدني يكي از بي نظيرترين و بهترين نوشيدني هاي لاغري مي باشد و از تركيبات غني تهيه شده است كه در بخش هاي بعدي در رابطه با اين موضوع بيشتر توضيح خواهيم داد.

 

هات چاكلت قارچ گانودرما حاوي شكلات بسيار خوش عطر و خوش طعمي مي باشد و مصرف كنندگان علاوه بر اينكه با مصرف اين نوشيدني به وزن ايده آل مورد نظر خود دست خواهند يافت مي توانند از عطر شگفت انگيز آن نيز براي آرامش و تمدد اعصاب خود بهره مند شوند. اگر شما نيز به دنبال اندامي بسيار جذاب و بي نظيري هستيد مي توانيد با خريد هات چاكلت گانودرما به اين آرزوي خود دست پيدا كنيد. در ادامه مقاله سعي بر آن داريم تا در مورد هات چاكلت دكتر بيز، قيمت هات چاكلت گانودرما و خواص هات چاكلت گانودرما توضيحاتي را به حضور شما ارائه دهيم.

 

 

خواص چاكلت قارچ گانودرما

همانطور كه در بخش قبلي نيز به اين موضوع اشاره شد، هات چاكلت قارچ گانودرما داراي خواص بسيار بي نظير و شگفت انگيزي مي باشد كه مصرف كنندگان مي توانند با استفاده اين محصول از خواص زير نيز بهره مند شوند:

– رفع مشكلات كم خوني و فقر آهن

– رفع كم خوابي و خواب نا آرام

– رفع مشكلات كبد چرب

– رفع كم كاري تيروئيد

– كاهش اضطراب

– رفع افسردگي

– رفع يبوست

– ضد سرطان

– آرامبخش

– كاهش وزن

همانطور كه مشاهده مي كنيد اين محصول مي تواند علاوه بر كاهش وزن افراد در درمان بسياري از بيماري ها نيز سهيم باشد. با توجه به خواص و ويژگي هاي بي نظير اين محصول، امروزه بسياري از پزشكان تغذيه و سلامت نيز استفاده منظم و مرتب هات چاكلت قارچ گانودرما را به بيماران خود پيشنهاد مي كنند. اين محصول در وهله اول مورد تاييديه سازمان غذا و دارو واقع شد و سپس جاي خود را در ويترين فروشگاه دمنوش لاغري گرفت. همچنين با توجه به افزايش ميزان فروش هات چاكلت قارچ گانودرما مي توان نتيجه گرفت كه اين محصول توانسته است توجه مصرف كنندگان را به سوي خود جلب كند.

 

نحوه مصرف چاكلت قارچ گانودرما

خريداران اين محصول مي توانند با توجه به نحوه مصرفي كه بر روي بسته بندي آن درج شده است، اقدام نمايند و اين محصول را دم كرد مورد استفاده خود قرار دهند. شما نيز مي توانيد يك بسته از هات چاكلت قارچ گانودرما را در داخل يك ليوان آب جوش بريزيد و به هم بزنيد و ميل نماييد. البته برخي از افراد علاقه دارند تا اين نوشيدني را به همراه يخ ميل كنند كه در اين صورت نيز مي توانند بعد از به هم زدن، چند تكه يخ در درون فنجان اضافه كنند و نوشيدني آماده شده را ميل كنند. در نظر داشته باشيد كه مصرف بي رويه اين محصول نيز مي تواند آثار منفي و برعكسي را در بدن ايجاد كند به همين جهت توصيه مي شود كه طبق دستور پزشك خود از هات چاكلت قارچ گانودرما استفاده نماييد. هات چاكلت قارچ گانودرما دكتر بيز از بهترين و بي نظيرترين محصولات لاغري و همچنين خوشمزه ترين نوشيدني هاي لاغري مي باشد كه شما نيز مي توانيد با خريد هات چاكلت قارچ گانودرما از اين نوشيدني نهايت لذت را ببريد. توجه داشته باشيد كه برخي از فروشگاه هاي اينترنتي محصولات فيك را به فروش مي رسانند براي آنكه در دام اين فروشگاه ها دچار نشويد، مي توانيد هم اكنون از وب سايت پيش روي خود، اقدامات لازم را در جهت تهيه و استفاده از اين محصول داشته باشيد.

 

تركيبات چاكلت قارچ گانودرما

بسياري از مصرف كنندگان به دنبال تركيبات موجود در هات چاكلت قارچ گانودرما هستند و مي خواهند در مورد محصولي كه استفاده مي كنند اطلاعات بيشتري داشته باشند. از مهمترين تركيبات موجود در اين محصول مي توان به موارد زير اشاره كرد:
موارد منع مصرف:

كودكان زير 5 سال و بانوان باردار و شيرده با نظر پزشك استفاده نمايند.

افرادي كه داراي تپش قلب و يا بيماري قلبي هستند.

 

آيا در مورد خواص قهوه سوپريم گانودرما مي دانيد؟قهوه سوپريم گانودرما از قارچي كه نام آن گانودرما مي باشد تهيه مي شود و خواص دارويي و ارزش غذايي فراواني دارد

هر آنچه بايد در مورد قهوه سوپريم گانودرما بدانيد.

 

در اينجا مي خواهيم شما را با قهوه گانودرما سوپريم آشنا كنيم و از خواص دارويي اين قهوه با ارزش سخن بگوييم. نام قارچي به نام گانودرما كه قهوه سوپريم گانودرما از آن تهيه مي شود و براي اولين بار به صورت قهوه فوري در ايران مورد استفاده قرار گرفته است. در حال حاضر از گروه قهوه گانودرما، قهوه گانودرما سوپريم از نظر ارزش غذايي و دارويي بالاترين مقام را دارد كه همانطور كه از اسمش پيدا است باعث بالا بردن سوخت و ساز در بدن و افزايش انرژي مي شود كه براي سرحال شدن در تمام روز خوردن آن در اول صبح توصيه مي شود.

شناختي بر روي قارچ گانودرما
اين قارچ در گذشته تا به امروز عضو ثابت طب سنتي بوده است كه در دماي گرم و مرطوب آسيايي رشد مي كند. اكثريت مردم اين قارچ را به صورت تازه مصرف مي كنند اما مصرف آن به صورت پودر و عصاره نيز رايج مي باشد.

در طب سنتي از گياهان و قارچ هايي استفاده مي شود كه قارچ گانودرما جزء پرخاصيت ترين آنها است كه در آن خواص فراواني براي سلامتي مي باشد كه يكي از آن ها تقويت سيستم ايمني بدن و كمك به درمان سرطان ها از جمله سرطان رحم مي توان اشاره كرد.

 

خريد تلفني از طريق واتس آپ يا تماس تلفني 09101717765
1 بسته قهوه سوپريم دكتر بيز
پرداخت درب منزل قيمت : 340 هزار تومان


1 بسته قهوه سوپريم دكتر بيز
پرداخت آنلاين قيمت : 280 هزار تومان

 

2 بسته قهوه سوپريم دكتر بيز
پرداخت درب منزل قيمت : 680 هزار تومان

 

2 بسته قهوه سوپريم دكتر بيز
پرداخت آنلاين قيمت : 560 هزار تومان

 

3 بسته قهوه سوپريم دكتر بيز
پرداخت درب منزل قيمت : 980 هزار تومان

 

3 بسته قهوه سوپريم دكتر بيز
پرداخت آنلاين قيمت : 840 هزار تومان

 

شناختي بر خواص قارچ گانودرما
از مهمترين خواص قارچ گانودرما به تقويت كنندگي سيستم ايمني بدن مي توان اشاره كرد در طي مطالعاتي كه بر روي قارچ گانودرما انجام شده است نشان مي دهد كه بر روي ژن گلبول هاي سفيد كه تقويت دستگاه ايمني بدن را به نام سلول هاي كشنده را تقويت مي كند كه در برابر سلول هاي سرطاني مقابله مي كنند را بر عهده دارد و تاثير زيادي مي گذارد. قارچ گانودرما بيشترين تاثير خود را در افراد بيمار نشان مي دهد كه مصرف اين قارچ با آنتي بيوتيك ها تاثير آن را افزايش مي دهد.

قارچ گانودرما مي تواند سرعت بهبود زخم ها را بيشتر كند و همچنين عصاره آن بر روي آسيب هاي كبدي نيز تاثير گذار مي باشد اما اكثريت مردم قارچ گانودرما را به منظور درمان سرطان ها و جلوگيري از رشد و التهاب تومور مصرف مي كنند و اكثريت مردم از درمان بيماري زگيل تناسلي با قهوه گانودرما بي خبرند البته اين مورد را هم بايد بيان كرد كه مصرف قارچ گانودرما به تنهايي نمي تواند درمانگر باشد بايد در كنار ديگر داروها مصرف شود.

قهوه سوپريم گانودرما براي زگيل تناسلي

قهوه سوپريم گانودرما چيست
قهوه سوپريم گانودرما از قارچي به نام گانودرما به دست آمده است كه مصرف آن انرژي بخش و سوخت وساز بدن را بالا مي برد و مصرف آن در اول صبح باعث انرژي بخشي در تمام روز مي شود.

مصرف قهوه سوپريم گانودرما براي ورزشكاران بدنساز بسيار عالي و ايده آل مي باشد كه علاوه بر انرژي زا بودن بهبود فرايند عضله سازي و چربي سوزي به صورت كاملا طبيعي در بدن مي باشد.

از موادي كه قهوه سوپريم گانودرما را تشكيل ميدهد:گانودرما، جينسينگ و قهوه مي باشد كه تركيب دو گياه جينسينگ و گانودرما در كنار هم باعث بالا رفتن ارزش غذايي و منبعي سرشار از ويتامين مي باشد اما مصرف قهوه سوپريم به افرادي كه فشار خون بالا يا مشكلات قلبي و عروقي دارند به هيچ وجه توصيه نمي شود.

 

قهوه سوپريم گانودرما براي زگيل تناسلي

در ابتدا بدانيم كه زگيل تناسلي چيست و بعد به راه درمان آن توسط قهوه سوپريم گانودرما مي پردازيم.

زگيل تناسلي يك بيماري ويروسي مي باشد كه با تماس مقاربتي با فرد مبتلا انتقال پيدا مي كند و استفاده از كاندوم مانع از ابتلا نمي شود كه نام اين ويروس،ويروس HPV مي باشد.

امروزه انتشار اين بيماري به شدت زياد شده است كه مي توان گفت تعداد زياد مراجعين به اورولوژيست ها از بيماري زگيل تناسلي رنج مي برند كه بعضي از بيماران بدون داشتن سابقه جنسي به اين بيماري دچار شده اند كه مي تواند دليل اين انتقال از طريق تيغ و ژيلت مشترك، استخر ها و سرويس بهداشتي هاي عمومي باشد.

زگيل تناسلي همان طور كه از اسمش مشخص است بيماري است كه در ناحيه تناسلي به وجود مي آيد كه ضايعه به شكل گل كلم دارد كه در آقايان بيخ غير مجاز مي باشد پديدار مي شود و در زنان دور ورودي واژن ديده مي شود كه براي زنان درمان بيماري زگيل تناسلي بسيار حائز اهميت است زيرا احتمال ابتلا به سرطان رحم را افزايش مي دهد.

زگيل تناسلي مي توان گفت جزء بيماري هاي خطرناك نمي باشد اما نياز به درمان دارد زيرا اين بيماري خود به خودي درمان نمي شود.

ايا قهوه گانودرما زگيل تناسلي را درمان ميكند
شايد اين سوال در ذهنتان به وجود آمده باشد كه آيا قهوه گانودرما براي زگيل تناسلي درماني دارد؟از دغدغه هاي افراد مبتلا به زگيل تناسلي درمان اين بيماري است كه با استفاده از محصولات مختلف قارچ گانودرما كه به قهوه سوپريم گانودرما اشاره كرده است.

اين بيماري زندگي جنسي زوجين را دچار اختلال كرده است كه گاهي شدت بيماري به گونه اي است كه فرد مبتلا دچار خونريزي و درد در ناحيه تناسلي مي شود كه به همين دليل افراد مبتلا به بيماري زگيل تناسلي به دنبال درمان خود توسط قهوه سوپريم گانودرما بوده اند .

 

قهوه گانودرما و زگيل تناسلي

نحوه مصرف قهوه گانودرما سوپريم براي زگيل تناسلي

براي اقدام به درمان بيماري با قهوه سوپريم براي زگيل تناسلي بايد نحوه مصرف را به صورت مرتب و دقيق انجام داد تا به نتيجه مطلوبي كه مي خواهيد برسيد كه قهوه سوپريم گانودرما استفاده از قارچ گانودرما را برايتان راحت كرده است.

نحوه مصرف:قهوه سوپريم را به آب جوش اضافه كنيد و آن را خوب مخلوط كنيد سپس ميل كنيد بهتر است مصرف اين قهوه صبح ناشتا باشد و در مدت زمان طولاني مصرف كنيد تا اثر بخشي اين گياه معجزه گر را ببينيد.

قهوه گانودرما و زگيل تناسلي:در ادامه خواهيم گفت طي تحقيقاتي كه بر روي افراد مبتلا به بيماري زگيل تناسلي داشته اند به اين نتيجه رسيده اند كه افراد مبتلا با مصرف مرتب قهوه سوپريم گانودرما به نتايج مثبتي رسيده اند كه جزء درمان هاي بي خطر محسوب مي شود.اگر شما جزء افرادي هستيد كه از اين بيماري رنج مي بريد ما به شما پيشنهاد مي كنيم كه در كنار داروهايي كه پزشك معالج تان تجويز كرده است حتي براي امتحان هم كه شده اين روش درمان را تست كنيد تا شاهد سرعت بهبود بيماري در روند درمان تان باشيد.

برخي از سايت ها اقدام به فروش قهوه سوپريم گانودرما كرده اند كه دسترسي به محصول را براي عموم آسان كرده است.

– دي پتاسيم فسفات

– خامه اي كننده غير لبني

– پودر شير خشك

– پنتاسديم تري فسفات

– سديم گازئينات

توجه داشته باشيد كه شير خشك استفاده شده در اين محصول بدون چربي است و به همين جهت هيچ گونه نگراني را از بابت استفاده از آن نداشته باشيد. نكته بسيار مهمي كه در مصرف اين محصول وجود دارد اين است كه خانم هاي باردار و افرادي كه از بيماري خاصي رنج مي برند، براي استفاده از اين محصول با پزشك خود مشورت هاي لازم را داشته باشند. قدمت اين محصول به هزاران سال مي رسد و براي اولين بار توسط چيني ها مورد استفاده قرار گرفت كه بعدها تحقيقات بسيار زيادي بر روي اين محصول انجام شد و محققان به اين امر پي بردند كه خواص بي نظيري در اين محصول نهفته است و اين امر دليل اصلي پرفروش بودن اين محصول در كل كشور شد.

 

 

 

 

 

خريد هات چاكلت دكتر بيز

يكي از مهمترين موضوعاتي كه در خريد هات چاكلت دكتر بيز وجود دارد اين است كه قيمت هات چاكلت قارچ گانودرما چقدر مي باشد؟ در پاسخ به اين سوال مي توان گفت كه قيمت هات چاكلت دكتر بيز در مقايسه با ديگر دمنوش ها و نوشيدني هاي لاغري كمي گران است و اين هم به دليل خاص بودن اين محصول مي باشد. با اين حال اين محصول ارزش خريد و استفاده را دارد چرا كه داراي ويژگي ها و تاثير بسيار شگفت انگيزي مي باشد. شما نيز مي توانيد براي خريد هات چاكلت قارچ گانودرما مورد نظر خود بر روي يكي از بسته هاي ارائه شده كليك كنيد و آن را به سبد خريد خود اضافه كنيد. در نظر داشته باشيد كه محل تحويل محصول سفارشي را با نهايت دقت وارد كنيد تا در كمترين زمان ممكن محصول را تحويل بگيريد. همچنين شما مي توانيد قبل از خريد خود، نظرات و انتقادات مصرف كنندگان و مشتريان سابق را مورد مطالعه قرار دهيد و تصميم نهايي خود را از بابت خريد اين محصول بگيريد.

 

خواص هات چاكلت گانودرما

همانطور كه گفته شد يكي از دلايل مهم براي رونق خريد و فروش هات چاكلت قارچ گانودرما، علي ‌رغم طعم بي نظير اين محصول خواص منحصر به فردش مي باشد به طوري كه اين قهوه بي نظير كه يك نوشيدني خامه ‌اي است فاقد كافئين بوده و حاوي گانودرماي ارگانيك مي باشد. استفاده از هات چاكلت قارچ گانودرما براي تمامي خانم ها و آقاياني كه داراي كيست ها و فيبروم هايي در بدن شان هستند مي تواند مناسب باشد. همچنين هات چاكلت گانودرما در درمان بيماري هاي زنانه نيز تاثير گذار بوده و به خانم هايي كه دچار عفونت و قارچ شده اند پيشنهاد مي شود كه اقدام به خريد هات چاكلت گانودرما كنند. از ديگر خواص اين محصول مي توان به جلوگيري از خونريزي هاي شديد اشاره كرد به طوري كه شما با مصرف هات چاكلت قارچ گانودرما مي‌توانيد علي‌ رغم جلوگيري از خونريزي شديد، خون از دست رفته را نيز به بدن بازگردانيد. افرادي كه با رژيم هاي غذايي يا بدون رژيم دچار يبوست شدند نيز مي توانند با مصرف كافه هات چاكلت با قارچ گانودرما اين مشكل را برطرف كنند. اين محصول همچنين براي كساني كه شيمي درماني يا پرتو درماني مي كنند بسيار مفيد است زيرا بدن را در برابر انواع عوارض شيمي درماني و اشعه هاي آن حفظ مي كند. استفاده از هات چاكلت قارچ گانودرما همچنين براي كنترل وزن، بهبود عملكرد مغز، كاهش خطر حمله قلبي و سكته و كاهش فشار خون نيز مفيد مي باشد. جالب است بدانيد بسياري از افراد نيز هات چاكلت قارچ گانودرما را براي كاهش استرس و براي استفاده از خواص آرام بخشي آن تهيه مي ‌كنند، به طوري كه بايد بدانيد شما با مصرف روزانه سه وعده از اين هات چاكلت مي توانيد آرامش خاطر را براي خود به ارمغان آورده و از هرگونه استرس و اضطرابي دور شويد.

 

نحوه تاثير گذاري محصولات قارچ گانودرما

با وجود خواص منحصر به فردي كه هات چاكلت قارچ گانودرما و ديگر انواع قهوه هاي اين محصول دارد شايد براي تان سوال پيش بيايد كه نحوه تاثيرگذاري هات چاكلت با قارچ گانودرما چگونه است؟ توجه داشته باشيد به طور كلي تاثير گذاري اين محصول در پنج مرحله بر روي بدن انجام مي شود. در مرحله اول هنگامي كه شما اقدام به خريد قهوه هات چاكلت گانودرما كرده و اين محصول را مصرف مي كنيد در يك بازه سي روزه گانودرما بيماري هاي مخفي و سموم بدن تان را تشخيص داده و كمك مي‌كند تا عملكرد هاي بدن تنظيم شود. پس از آن در مدت ۱ الي ۳۰ هفته گانودرماي موجود در هات چاكلت موجب مي ‌شود كه قدرت و توانايي بدن شما در حذف مقادير بالايي از سموم بالا رفته و كلسترول، ذخاير چربي و بافت مرده از طريق سيستم گوارش خون، مدفوع يا تنفس و خلط تخليه مي شود. در مرحله بعدي كه يك الي ۱۲ ماه طول مي كشد، واكنش هاي بسياري ديده شده كه نشان دهنده بهبود بدنتان است روي مي دهد كه در اينجا به هيچ عنوان نبايد نگران باشيد. در بازه زماني ۶ الي ۲۴ ماه پس از مصرف هات چاكلت قارچ گانودرما يا ديگر محصولات قارچ گانودرما بخش هاي آسيب ديده بدن شما را تقويت كرده و سيستم ايمني بدنتان براي مقاومت در برابر بيماري ها تعمير مي شود و اما آخرين مرحله كه مرحله جوانسازي بوده ۱ الي ۳ سال طول كشيده و تمامي عملكرد هاي بدن شما در بهترين حالت قرار مي گيرد و شادابي و جواني به بدن شما بر مي گردد.

 

تركيبات هات چاكلت گانودرما

در خصوص تركيبات قارچ گانودرما لازم است بدانيد اين محصول از مواد كاملا طبيعي و ارگانيك تشكيل شده است كه اين امر منجر به دوچندان شدن اين فوايد مي شود. حال لازم است بدانيد مهم ترين اين مواد شامل: پودر كاكائو پخته شده به روش خاص، پودر شكر، پودر گانودرما لوسيدوم، پودر شير خشك بدون چربي، پودر خامه اي كننده غير لبني، خرنوب و جنسينگ مي باشد. توجه داشته باشيد خرنوب به عنوان شيرين كننده طبيعي و كاملا گياهي در مواد تشكيل دهنده هات چاكلت گانودرما قرار داشته كه فوايد زيادي داشته و موجب مي شود تا تنگي نفس و سرفه هاي مزمن درمان شود. همچنين اين گياه براي كاهش خطر ابتلا به بيماري ‌هاي قلبي و عروقي نيز مفيد است و كاكائو موجود در هات چاكلت قارچ گانودرما نيز از فوايد منحصر به فردي برخوردار است.

 

 

https://aryokala.ir/ganoderma-coffee-and-genital-warts/


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۳ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۲:۲۱:۵۲ توسط:مهران موضوع: نظرات (0)

خواص قهوه سوپريم گانودرما دكتر بيز براي ورزشكاران/09109483228

خواص قهوه گانودرما سوپريم دكتر بيز
در حال حاضر مغذي ترين قهوه گانودرما، قهوه ي گانودرما سوپريم يا كافه سوپريم است. همانطور كه از نام آن پيداست، مصرف اين نوشيدني مي تواند انرژي و همچنين متابوليسم را در بدن افزايش دهد، در نتيجه در صبح زود يا در اواسط روز احساس شادابي خواهيد كرد.

تركيب خواص جينسينگ در كافه سوپريم با قارچ گانودرما باعث افزايش اثربخشي خواص قهوه فوري سوپريم دكتر بيز و ويژگي هاي دوگانه بيشتر در اين محصول شده است.

نحوه مصرف قهوه فوري سوپريم دكتر بيز اين است كه به سادگي پودر آن را در يك فنجان آب جوش بريزيد.

 

Ganoderma Supreme Coffee

 

خواص گانودرما سوپريم براي ورزشكاران نيز ايده آل است زيرا علاوه بر داشتن ويتامين ها، پروتئين ها و مواد معدني مورد نياز بدن و همچنين تامين انرژي لازم مي تواند روند عضله سازي و چربي سوزي را بهبود بخشد. كاملا طبيعي باشيد داخل بدن
خواص قهوه سوپريم گانودرما علاوه بر چربي سوزي با افزايش جريان خون در ساير قسمت هاي بدن، گردش خون را در بدن افزايش مي دهد و مي تواند اكسيژن رساني به مغز و ساير اندام ها از جمله پوست را بهبود بخشد و در نتيجه غلظت آن كمتر شود. . خستگي پس از شروع فعاليت بدني ادامه خواهد داشت.

در واقع هر آنچه از يك نوشيدني با كيفيت بالا انتظار داريم در خواص قهوه فوري سوپريم با پودر قارچ گانودرما و جينسينگ وجود دارد، هم از نظر رژيم غذايي و هم ارزش غذايي، هم از نظر ورزشي و هم براي مصرف روزانه يك فرد عادي در طول روز، كافه سوپريم گانودرما بهترين و كامل ترين پيشنهاد براي همه است

 

Ganoderma Coffee
Ganoderma Coffee

خواص قهوه سوپريم دكتر بيز
قيمت قهوه فوري دكتر بيس سوپريم (روي جلد) 398000 تومان. عليرغم اينكه در برخي از سايت هاي ناشناس (كه به صورت مستقل يا با سايت هاي واسطه فعاليت مي كنند) قيمت قهوه سوپريم گانودرما زير 300000 تومان اعلام مي شود، البته اين تقلبي يا دستكاري است كه در صورت دستكاري عملا تشخيص آن غيرممكن است. همچنين لازم به ذكر است كه قيمت قهوه فوري دكتر بيس سوپريم در تاريخ 10 ارديبهشت 1401 از 340000 تومان به 398000 تومان افزايش يافته است.

 

 

مواد تشكيل دهنده قهوه عالي دكتر بيز
تركيبات اصلي قهوه گانودرما سوپريم عبارتند از: گانودرما، قهوه و جينسنگ. وجود جينسينگ با گانودرما و قهوه، علاوه بر دوبرابر شدن خواص اوليه گانودرما، خواص بسيار جديدي را نيز به آن مي افزايد.

از طرفي تركيب اين دو گياه با خواص بالا ارزش غذايي قهوه فوري سوپريم را به ميزان قابل توجهي افزايش داده و اين نوشيدني را به منبعي بسيار غني از ويتامين ها و مواد معدني مورد نياز بدن تبديل كرده است.

 

Ganoderma Supreme Coffee3
خواص جينسينگ و خواص قهوه ي سوپريم گانودرما
جينسينگ گياهي شناخته شده و دوست داشتني با طبع گرم و خشك است كه به دليل خواص فراواني كه دارد سال هاست مورد استفاده قرار مي گيرد. زادگاه اين گياه شرق آسيا و آمريكاي شمالي است. خوب است بدانيد كه مهمترين قسمت گياه جينسينگ ريشه آن است كه فوايد دارويي زيادي دارد. از مهمترين خواص جينسينگ مي توان به موارد زير اشاره كرد:

بهبود عملكرد حافظه
كاهش استرس
آرامش
بهبود اختلالات جنسي
درمان ناتواني جنسي، انعطاف پذيري و ساير علائم خستگي و پيري
سطح قند و كلسترول خون را كاهش مي دهد
افزايش سن

 

Ganoderma_Supreme_1[1]

ساير خواص قهوه سوپريم گانودرما بيز
بسياري از خواص قهوه سوپريم گانودرما مربوط به خود قارچ است. كه در صفحه خواص گانودرما قابل مشاهده است. در اينجا برخي از مهم ترين خواص قهوه گانودرما سوپريم بيز آورده شده است:

عضله سازي
چربي سوز
اسپرم ساز و تقويت كننده تحرك (ناباروري مردان)
افزايش قدرت بدني (مناسب براي ورزشكاران)
مناسب براي ام اس و پاركينسون
مناسب براي بيماري هاي ريوي مانند آسم، برونشيت و تنگي نفس
و…

 

 

خواص قهوه سوپريم با قارچ گانودرما
خاصيت قهوه گانودرما سوپريم: طعم لذيذ قهوه عربيكا و كرم گياهي با گانودرما رايحه تلخ و مطبوع قهوه را ايجاد مي كند و براي درمان آرتروز، غضروف، بيماري هاي عصبي و ميگرن در زناني كه از عوارض سندرم پيش از قاعدگي و يائسگي رنج مي برند استفاده مي شود. عوارض آن را كاهش مي دهدحركت و جهت اسپرم را افزايش مي دهد. چربي سوز چربي دور تخمدان را از بين مي برد، بارداري به طور طبيعي اتفاق مي افتد، پوكي استخوان، غضروف، آب بينابيني را ترميم مي كند، براي كاهش وزن و افراد با شكستگي هاي زياد بسيار مفيد است. فوايد قهوه گانودرما سوپريم اين نوشيدني فعال بسيار محرك است، بدون عوارض و حتي بدون عوارض، داروها و مواد شيميايي وارد شده به بدن را از بين مي برد و بدن را پاكسازي مي كند و همچنين جريان خون را تسريع مي كند و در نتيجه جريان خون را سريعتر مي كند. پيدا كردن. بدن به كار اعضاي بدن سرعت مي بخشد، هوشياري و انرژي بيشتري مي دهد، احساس جواني بهتري به شما مي دهد، هيستامين بسيار قوي است و هيستامين را به طور طبيعي آزاد مي كند.

 

Ganoderma_Supreme_Coffee4[1]

خواص قهوه سوپريم گانودرما دكتر بيز براي ورزشكاران
خواص قارچ گانودرما و جينسينگ بر ورزشكاران و بدنسازان: ماده فوق العاده گانودرما به دليل داشتن ژرمانيوم باعث تسريع گردش خون، تامين اكسيژن بيشتر و سوزاندن چربي و بهبود متابوليسم بدن مي شود. گانودرما سوپريم عضله سازي را در بدن افزايش مي دهد و چربي سوزي قوي تري دارد و چربي را به عضله تبديل مي كند، ماهيچه هاي قلب را تقويت مي كند و خون را سريعتر و بهتر پمپاژ مي كند. كبد ورزشكاران به دليل مصرف مكمل هاي غذايي زياد چرب است و احساس خستگي و كسالت در ورزشكاران افزايش مي يابد.

گانودرما كبد را پاكسازي مي كند، انرژي بدن را افزايش مي دهد، سيستم تنفسي را تقويت مي كند و تنفس را سريعتر مي كند. با گانودرما احساس شادابي، نشاط و سلامتي را به ارمغان بياوريد، گانودرما سوپريم همچنين مكمل شيميايي براي سوزاندن عضلات و چربي بدن بدون عوارض جانبي مي سازد. دليل اصلي اين خاصيت (چربي سوزي و عضله سازي) به دليل وجود پروتئين موجود در گانودرما است. ورزشكاران عزيز توجه داشته باشيد كه مصرف روزانه يك يا دو ساشه گانودرما سوپريم به عنوان مكمل غذايي دارو محسوب مي شود.

 

Ganoderma latte coffee9
Ganoderma latte coffee9

فوايد قهوه گانودرما سوپريم براي لاغري
گانودرما فوايد زيادي دارد كه به طور كلي در بخش هاي مربوطه به آنها پرداخته ايم. از محصولات گانودرما مي توان به قهوه گانودرما اشاره كرد كه يكي از پرفروش ترين گانودرما سوپريم است. گانودرما سوپريم علاوه بر قهوه گانودرما، قارچ و تركيبي از اين دو، حاوي جينسينگ نيز مي باشد كه ساير مدل هاي قهوه گانودرما مانند موكا، لاته و هات چاكلت فاقد آن هستند و در نتيجه تمامي قهوه هاي گانودرما وجود دارد. گران تر.براي افرادي كه ورزش مي كنند يا فعاليت هاي روزانه زيادي انجام مي دهند، جينسينگ به عنوان يك محرك در بدن آنها عمل مي كند و به فرد در حين فعاليت هاي روزانه يا ورزش قدرت مضاعف مي دهد. همچنين افرادي كه به دنبال افزايش قدرت بدني و جنسي خود هستند مي توانند از گانودرما سوپريم استفاده كنند زيرا از نظر قدرت جنسي و بدني مشكلي ندارند. از آنجايي كه تركيب گانودرما و طبيعي شدن فرد را از نظر قدرت بدني كاملا قوي مي كند، نكته قابل توجه اين است كه اين ماده غذايي هيچ عارضه اي ندارد. سوپريم همچنين نقش مهمي در عضله سازي و چربي سوزي در افراد عادي دارد.

 

 

خواص قارچ گانودرما و جينسينگ


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۷ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۱۲:۲۴:۴۵ توسط:مهران موضوع: نظرات (0)

قيمت گانودرما موكا بيز/09109483228

در قهوه فوري موكا از عصاره قارچ گانودرما استفاده شده و با توجه به تركيبات موجود در قهوه موكا بيز اين محصول را براي افرادي كه داراي ديابت هستند به شدت پيشنهاد ميكنيم چرا 90 درصد از مشتريان كالاياب از استفاده اين محصول توانسته اند ديابت خود را درمان كنند. قهوه موكا دكتر بيز در شركت بازاريابان ايران زمين با نام تجاري بيز توليد و توزيع مي شود و كالاياب يكي از فروشندگان اين محصول با قيمت بسيار معقول در بازار است.

فروشگاه كالاياب قهوه فوري موكا را گارانتي اصالت كالا مي كند و به شما اين اطمينان خاطر را مي دهيم كه قهوه گانودرما موكا اصل را بدست شما خواهيم رساند.

كالاياب داراي نماد اعتماد بوده و با كليك كردن بر روي نماد اعتماد مي توانيد نام و مشخصات صاحب امتياز فروشگاه را مشاهده نماييد و در ضمن در پايين همين صفحه مي توانيد آدرس كامل و شماره هاي تماس ما را مشاده كنيد و با ما در تماس باشيد.

قيمت قهوه فوري موكا بسيار مناسب و ارزان مي باشد افراد ميتوانند با ورود به وب سايت ما قيمت قهوه فوري موكا گانودرما در نرخ پايين تهيه كنند.

عوامل موثر در قيمت قهوه فوري موكا
اين محصول از جمله بهترين انواع قهوه در سال هاي اخير بوده و با توجه به فوايد بسيار فروش مناسبي را دارد قيمت قهوه گانودرما موكا دكتر بيز با توجه به كيفيت توليد و بسته بندي آن مشخص مي شود كه افراد ميتوانند به صورت اينترنتي و آنلاين اطلاعاتي دقيق از قيمت قهوه گانودرما موكا به دست آورند. كشور سازنده قهوه فوري موكا دكتر بيز ايران بوده و داراي فوايد افزايش تمركز، تنظيم فشار خون و ضد بيماري هاي ايدز و سرطان مي باشد.

معرفي قهوه فوري موكا
قهوه موكا كه به آن موكاچينو نيز گفته ميشود از جمله محبوب ترين و پرطرفدارترين انواع قهوه هايي مي باشد كه در سال هاي اخير توانسته است در اولويت انتخاب هاي بسياري از مخاطبان و كاربران قرار گرفته است. پايه اين قهوه از شير داغ و اسپرسو مي باشد كه پودر كاكائو نيز به آن افزوده مي شود البته اين قهوه در انواع تركيبات و طعم هاي مختلفي توليد و عرضه مي گردد كه مخاطبان ميتوانند با توجه به سليقه و پسند خود مناسب ترين نوع و طعم قهوه گانودرما موكا را خريداري و مورد استفاده قرار دهند. گانودرما نوعي قارچ بوده كه با داشتن تركيبات معجزه انگيز خود امروزه در كانون توجه واقع شده و در كشورمان و خاورميانه براي اولين بار اين قارچ به وسيله فراوري شده با قهوه زير نظر دكتر بيز تهيه و توليد شده است. قهوه گانودرما موكا با داشتن تاييديه وزارت بهداشت و دو استاندارد بين المللي تنها محصول گانودرماي داراي مجوز در كشورمان مي باشد كه فروش بسيار مناسبي را دارد در ادامه صحبت هايي در خصوص فوايد مزيت و قيمت قهوه فوري موكا گانودرما دكتر بيز خواهيم داشت.

 

قهوه فوري موكا دكتر بيز

قهوه فوري موكا با قارچ گانودرما
گانودرما كافه موكا نوع شكلاتي كافه لاته بوده و از خوش طعم ترين و بي نظيرترين انواع قهوه در ميان افراد جوامع مختلف مي باشد. نوشيدن اين قهوه ميتواند در كنار داشتن طعمي لذيذ، نيروي قابل توجهي را به فرد منتقل كرده و سبب شادابي و احساس آرامش در وي شود. قهوه موكا با قارچ گانودرما علاوه بر طعم شكلاتي نفيس مي تواند به عنوان آرامبخش براي درمان و رفع سر درد مفيد واقع شود. قهوه گانودرما كافه موكا به عنوان تنظيم كننده طبيعي ديابت كلسترول فشار خون را عمل كرده و قابليت ترميم پوست و مو اعضاي بدن را دارا مي باشد. در حالت كلي مي توان گفت قهوه گانودرما مدل موكا داراي خاصيت درماني و فوايد بسيار زيادي مي باشد كه با توجه به تمامي فوايد و خواص آن قيمت اين محصول گانودرما در مقايسه با بسياري از انواع قهوه ها گران تر مي باشد البته اين به معناي بالا بودن هزينه خريد قهوه موكا گانودرما بيز نبوده و افراد ميتوانند با داشتن مقدار بودجه اي مناسب به خريد اين محصول بي نظير بپردازند. در بخش بعدي در خصوص قيمت قهوه گانودرما موكا دكتر بيز صحبت هايي خواهيم داشت لطفا با ما همراه باشيد.

 

قيمت گانودرما موكا بيز

 

قيمت قهوه فوري موكا گانودرما
قيمت قهوه موكا گانودرما از جمله موضوعاتي مي باشد كه در خريد اين محصول براي تمامي خريداران و مخاطبان جاي سوال مي باشد كه در اين خصوص مي توان گفت قيمت گانودرما موكا بيز با توجه به عوامل متعددي متخص و عرضه مي شود همچنين فروشندگان اين محصول براي كسب سود بسيار ميتوانند قيمت قهوه فوري موكا گانودرما دكتر بيز در نرخ بسيار بالايي عرضه كنند. در حالي كه وب سايت ما تنها با هدف كسب رضايت مشتريان و مخاطبان خود سعي بر آن دارند بهترين كيفيت قهوه گانودرما موكا را با قيمت مناسب و معقول به فروش برسانند. از اين رو پيشنهاد مي كنيم خريداران ميتوانند براي قيمت قهوه گانودرما موكا ارزان به فروشگاه ما مراجعه كنند و اين محصول را با بهره مندي از فوايد و خواص بي نظير در قيمت بسيار پايين تر از ديگر فروشگاه ها خريداري نمايند.

 

عوامل موثر در قيمت قهوه قهوه فوري موكا گانودرما
همانطور كه در بخش قبلي ذكر شد قيمت قهوه موكا گانودرما دكتر بيز با قارچ گانودرما به عوامل متعددي بستگي دارد كه از جمله اين عوامل تاثيرگذار در قيمت قهوه موكا گانودرما مي توان به كيفيت مواد و تركيبات استفاده شده در ساخت و توليد آن، كشور سازنده، فوايد و خاصيت هاي درماني، مقدار بسته بندي قهوه و غيره اشاره نمود. در حالت كلي قيمت قهوه گانودرما موكا دكتر بيز در مقايسه با محصولات مشابه از نرخ مناسبي بهره مند مي باشد البته در مقايسه با برخي ديگر انواع قهوه نيز از قيمت بالايي برخوردار است؛ اما مي توان گفت هرگونه نرخ و قيمتي كه براي اين محصول ارائه مي شود ارزش خريد و مصرف آن را داراست. مخاطبان و كاربراني كه قصد تهيه و مصرف اين محصول را دارند مي توانند ابتدا اطلاعاتي از تمامي فوايد اين محصول را به دست آورند در اين صورت قيمت قهوه فوري موكا گانودرما ارائه شده بر اين محصول را رقمي ناچيز خواهند شمرد.

 

خريد قيمت گانودرما موكا بيز

خريد و قيمت قهوه فوري موكا گانودرما بيز
براي اطلاع از خريد قيمت گانودرما موكا بيز ميتوانيد به صورتي اينترنتي و آنلاين از وب سايت كالاياب اقدام كنيد اين محصول يكي از بي نظيرترين و بهترين محصولات توليدي دكتر بيز بوده و با داشتن فروش بسيار بالا از محبوب ترين نوشيدني ها به شمار مي رود. شما مي توانيد در خريد اينترنتي فرصت اين را داشته باشيد كه با جستجوي كوتاه در وب سايت هاي عرضه كننده اين محصول اطلاعاتي مفيد از فوايد و كيفيت تركيبات اين محصول به دست آورده و قيمت قهوه موكا با قارچ گانودرما را به دست آوريد. كشور ساخت اين محصول ايران بوده كه توسط با بهترين كيفيت زير نظر متخصصين و دستگاه هاي به روز و مدرن به فروش مي رسد. همانطور كه مي دانيد افراد سودجو به دنبال فروش بالا اين محصول را در جنس بي كيفيت نيز عرضه مي كنند كه قيمت اين قهوه تقلبي با جنس اصل آن تفاوت هايي را داشته از اين رو در هنگام خريد محصول از اصل بودن آن اطمينان حاصل كنيد.

 

نحوه مصرف قهوه فوري موكا گانودرما با قارچ گانودرما
نحوه مصرف كافه موكا با قارچ گانودرما بسيار راحت و فوري بوده و افراد ميتوانند اين محصول را در محيط كاري نيز بدون اتلاف وقت تهيه و ميل كنند. تنها كافيست يك بسته از قهوه فوري موكا گانودرما را داخل فنجان قرار داده و آب جوش به آن اضافه كنيد و پس از بهم زدن محتويات داخل فنجان قهوه گانودرما موكا را ميل كنيد. هم چنين علاقه مندان ميتوانند چند دقيقه اي صبر كرده و شكل خامه اي و يخ كرده اين قهوه را بنوشند كه طعم و مزه اي بي نظيري را خواهد داشت. با توجه به تركيبات مختلف قهوه فوري موكا همراه با پودر قارچ گانودرما، در طعم هاي مختلفي عرضه مي شود كه به صورت زير مي توان بيان كرد:

تركيب با 285 ميلي ليتر آب: طعم قهوه ملايم
تركيب با 225 ميلي ليتر آب: طعم قهوه فوري
تركيب با 170 ميلي ليتر آب: طعم قهوه تلخ

تركيبات قهوه فوري موكا گانودرما
تركيبات گانودرما نوع موكا شامل پودر كاكائو (كوكوآ، كاكائوي پخته شده به روش خاص)، پودر قهوه عربيكا، پودر گانودرما، پودر شكر، لوسيدوم و شير خشك بدون چربي مي باشد. تركيبات قهوه موكا گانودرما با بهترين كيفيت و بهره مندي از تكنولوژي به روز تهيه و توليد مي گردد و بدون محدوديت براي بيماري هاي خاص مورد مصرف واقع مي شود. قارچ گانودرما داراي تري ترپنوئيد ها و اسيدهاي آمينه بوده و متابوليسم بدن بدن را به تعادل مي رساند. به گونه اي ميتوان گفت گانودرما لوسيدوم از ساليان بسيار دور و طولاني در طب سنتي ژاپن و چين مورد بهره برداري واقع بوده است و در عصر جديد با بهره برداري از فرآورده هاي آن از تمامي فوايد و خاصيت هاي بي نظيرش بهره مند مي شوند. در خريد موكا گانودرما ابتدا اطلاعاتي از كيفيت تركيبات استفاده شده در توليد آن به دست آورده و با توجه به قيمت قهوه گانودرما موكا اقدام به تهيه آن نماييد.

 

قهوه گانودرما كافه موكا

خواص قهوه فوري موكا گانودرما و تاثير آن در قيمت قهوه موكا
همانطور كه در بخش هاي قبلي نيز اشاره كرديم گانودرما قهوه موكا داراي خواص بسياري مي باشد كه اين امر در قيمت اين محصول فوق العاده دكتر بيز موثر عمل مي كند. مي توان افزايش جريان خون در مغز را از جمله خواص بي نظير اين محصول معرفي كرد گه اين امر نيز سبب افزايش ميزان شناخت و توجه به اطرافيان خود مي شود. همانطور كه مي دانيد استفاده از كافئين به تنهايي ميتواند اضطراب و استرس را در فرد افزايش دهد اما با توجه به تركيب آن با كاكائو مي توان تاثيرات حاصل از مصرف كافئين را كاهش داد. از جمله ديگر فوايد و خاصيت قهوه ي موكا گانودرما مي توان به موارد زير اشاره نمود:

درمان پاركينسون و كاهش ابتلا به آلزايمر
رفع مشكلات پوستي
موثر بر افزايش تمركز
بالا بردن هوشياري ذهني
كاهش خطرات بيماري قلبي و عروقي
تنظيم قند خون
تقويت حافظه
رفع سر درد
آرام بخش
تنظيم فشار خون
افزايش تعداد گلبول هاي سفيد خون براي پيشگيري و درمان انواع سرطان
خاصيت ضد ويروسي جهت پيشگيري و درمان بيماري ايدز
درمان سردرد هاي شديد ميگرني
بهبود عملكرد غذه تيروئيد
ضد پيسي يا برص پوست
افرادي كه تا به امروز فرصت خريد قهوه موكا گانودرما را نداشته اند مي توانند همين الان با خريد اينترنتي و آنلاين اين محصول از تمامي فوايد ذكر شده در بالا بهره مند شوند.

 

مراحل پنج گانه اثرگذاري قارچ گانودرما بر روي بدن
مرحله بررسي: گانودرما قابليت تشخيص بيماري هاي مخفي در بدن را دارا بوده و عملكرد هاي بدن را تنظيم مي كند.

پاكسازي-سم زدايي: گانودرما با داشتن توانايي بالا در پاكسازي بيش از اندازه اسيد لاكتيك، ذخاير چربي، بافت مرده و سموم انباشته بسيار مفيد عمل مي كند.

تنظيم كردن: در مرحله سوم واكنش هاي بسياري را مي توان مشاهده كرد كه جاي نگراني نمي باشد و اين واكنش ها نشان از بهبودي دارد.

ساختن-بازيابي: اين محصول توانايي تعمير بخش هاي آسيب ديده بدن را دارا مي باشد همچنين در برابر بيماري ها بسيار مقاوم عمل مي كند.

جوانسازي: نهايي ترين هدف گانودرما حفظ عملكرد هاي بدن و در نتيجه زيبايي و شادايي مي باشد.

 

 

فوايد قهوه موكا گانودرما


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۴ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۳۴:۲۷ توسط:مهران موضوع: نظرات (0)

قيمت انواع قهوه گانودرما/09109483228

انواع قهوه ي گانودرما
چرا بايد اين قهوه گانودرما لوسيدوم را براي كاهش وزن بخريم؟ شايد يكي از مهمترين سوالاتي كه از شما پرسيده مي شود اين باشد كه در بين تمامي محصولات موجود در زمينه لاغري، چرا بايد از محصولات لاغري گانودرما براي كاهش وزن استفاده كنيد؟ دلايل مختلفي براي اين سوال وجود دارد. يكي از دلايل اصلي علاقه افراد به استفاده از انواع قهوه گانودرما و خواص آن براي كاهش وزن اين است كه اين محصولات هيچ عارضه اي براي بدن ندارند و متأسفانه بسياري از داروها و روش هايي كه براي كاهش وزن استفاده مي شود عوارض جانبي دارد. بدن انسان كه افراد را چاق و اضافه وزن مي كند معمولا از اين روش ها استفاده نمي كند.

بهترين قهوه گانودرما
قهوه حاوي گانودرما يكي از معروف ترين انواع قهوه گانودرما بيز است كه امروزه بسياري از مردم آن را درست مي كنند. شايد يكي از دلايل اصلي فروش بسيار زياد اين محصول تاثير شگفت انگيز آن در كاهش وزن و چربي سوزي باشد.با اين حال، مي توانيد از صحت و اصالت انواع گانودرما دكتر بيز كاملا مطمئن باشيد و خريد و استفاده از آن بي خطر باشد.

Ganoderma latte coffee7
سفارش قهوه گانودرما
با قهوه هاي گانودرما بيز ايمني خود را تقويت كنيد يكي ديگر از دلايلي كه ممكن است به خريد اينترنتي قهوه گانودرما دكتر بيز علاقه مند شويد اين است كه اين قهوه مي تواند تاثير زيادي در تقويت سيستم ايمني و تقويت بدن در برابر ويروس ها و بيماري هاي مختلف داشته باشد. در واقع امروزه دانشمندان تحقيقات زيادي در مورد قهوه گانو درما انجام داده اند و اگرچه هيچ نتيجه قطعي در اين مطالعه وجود ندارد، اما بسياري از اين دانشمندان معتقدند كه استفاده از قهوه گانودرما
مي تواند جايگزين بسيار خوبي براي روش هاي سنتي باشد. در برابر ويروس ها و بيماري هاي مختلف. شايد برايتان جالب باشد كه بدانيد اين دانشمندان معتقدند استفاده از ارزان ترين قهوه گانودرما حتي از *** ها و كپسول هاي مختلفي كه در زمان بيماري مصرف مي كنيد قوي تر است و علاوه بر اين، استفاده از آنها به عنوان *** هاي شيميايي هيچ عارضه اي براي شما نخواهد داشت

بهترين نوع قهوه گانودرما
آيا استفاده از انواع قهوه گانودرما عوارضي دارد؟ سوال ديگري كه ممكن است در مورد انواع قهوه هاي گانودرما و به طور كلي محصولات گانودرما داشته باشيد اين است كه آيا استفاده از اين محصولات براي ما عوارضي دارد؟ پاسخ به اين سوال منفي است. يكي از مهم ترين خواص انواع قهوه گانودرما اين است كه استفاده از آن هيچ عارضه اي براي شما ندارد و بنابراين مي توانيد با خيال راحت آن را مصرف كنيد. توجه داشته باشيد كه يكي از مهم ترين عواملي كه اين محصول براي شما هيچ عارضه اي ندارد، نحوه تهيه قهوه گانودرما است كه به صورت كاملا طبيعي تهيه شده و هيچ گونه افزودني و مواد شيميايي مضري به آن اضافه نمي كند. .

اين امر به افرادي كه به مواد شيميايي و افزودني‌ها حساس‌تر هستند نيز اجازه مي‌دهد تا حد امكان از محصولات گانودرما دكتر بيز استفاده كنند و از مزاياي آن بهره ببرند. خاصيت ضد سرطاني اين محصول يكي ديگر از ويژگي هاي دكتر بيز گانودرما اين است كه با استفاده از اين محصول مي توانيد احتمال ابتلا به سرطان را به ميزان قابل توجهي كاهش دهيد. بله، حدس قوي ديگري كه امروزه دانشمندان در مورد اين محصول دارند اين است كه گانودرما داراي خواص ضد سرطاني است، بنابراين مي توانيد از آن براي كاهش خطر ابتلا به سرطان استفاده كنيد.تركيبات قهوه گانودرما امروزه در ايران بسيار پرطرفدار است و بيشتر آنها به دليل خواص لاغري اين محصولات محبوبيت دارند اما شايد استفاده از اين محصول خطر ابتلا به سرطان را كاهش دهد.با صاحبان اين محصول همراه شويد و گانودرما را سفارش دهيد.

Ganoderma Mocha Coffee2
محصولات دكتر بيز گانودرما
قهوه ي دكتر بيز را چگونه تهيه مي كنيد؟ بعد از خريد قهوه گانودرما براي كاهش وزن، وقت آن رسيده كه طرز تهيه اين محصول را درست ياد بگيريد تا بتوانيد به صورت روزانه از آن استفاده كنيد. براي تهيه اين قهوه بايد به نكات بسيار مهمي توجه كنيد. براي تهيه اين قهوه براي يك نفر، بايد 1 قاشق چايخوري از اين پودر قهوه را در 32 اونس آب بريزيد و اين قهوه را به مدت 10 تا 20 دقيقه در آب با حرارت ملايم بجوشانيد. در مرحله بعد بايد دانه هاي قهوه گانودرما را به همان محلول اضافه كنيد و سپس در دستگاه قهوه ساز قرار دهيد تا خوب مخلوط شوند.اكنون بايد اين محصول را به بسته بندي اصلي خود برگردانيد و روي آتش بگذاريد. توجه داشته باشيد كه اگر علاقه مند هستيد، مي توانيد در اين مرحله خامه يا هر چيزي كه در قهوه هاي ديگر استفاده مي كنيد به اين قهوه اضافه كنيد.

Ganoderma Mocha Coffee
قيمت قهوه گانودرماي دكتر بيز
نكات مهم در مورد قيمت يك بسته قهوه گانودرما كه گانودرما شركت بيز يكي از بهترين محصولات كاهش وزن است. يكي از مزيت هاي اصلي اين محصول قيمت آن است. قيمت قهوه گانودرما دكتر بيز براي كاهش وزن بسيار مناسب است و هركسي مي تواند آن را خريداري كند. پس اگر از آن دسته افرادي هستيد كه مي خواهيد براي درمان چاقي و اضافه وزن محصولي با كيفيت و با قيمت مناسب خريداري كنيد، اين قهوه مي تواند بهترين گزينه براي شما باشد.نكته بسيار مهمي كه بايد به آن توجه كنيد اين است كه قيمت قهوه هاي گانودرما بيز دليل بر بي كيفيتي اين محصول نمي باشد زيرا كيفيت بسيار بالاي اين محصول كامل تضمين شده است و مي توانيد قطع به يقين.

قيمت قهوه قارچ گانودرما دكتر بيز
اين كافه را بخريد امروزه فروشگاه هاي زيادي حراج قهوه گانودرما را انجام ميدهند و شما مي توانيد با مراجعه به آن ها اين محصولات را خريداري كنيد. اين سايت بهترين سايت براي انواع قهوه قارچ گانودرما است كه در آن مي توانيد طيف وسيعي از بهترين مارك قهوه گانودرما بيز را مشاهده كنيد و در صورت تمايل هر يك از اين محصولات را خريداري كنيد. شايد برايتان جالب باشد كه بدانيد فروشگاه اينترنتي ما در حال حاضر تنها نمايندگي فروش محصولات گانودرما در ايران است. بنابراين براي خريد قهوه گانودرما اصل توصيه مي كنيم به نمايندگي فرآورده هاي قارچ گانودرما مراجعه كنيد. خريد اين محصول از نمايندگي گانودرما مزاياي زيادي براي شما دارد كه در ادامه بيشتر به آنها مي پردازيم.

خريد قهوه گانودرما از شركت بيز
براي كسب اطلاعات بيشتر در مورد خريد قهوه قارچ گانودرما براي كاهش وزن، به سايت مرجع مراجعه كنيد. مزاياي خريد قهوه گانودرما دكتر بيز در فروشگاه ما اگر شما از جمله افرادي هستيد كه قصد خريد قهوه گانودرما بيز را داريد، سايت خريد قهوه گانودرما ما بهترين فروشگاه براي خريد است. يكي از مزيت هاي اصلي خريد قهوه گانودرما ارزان در فروشگاه اينترنتي ما اين است كه قيمت قهوه گانودرما شركت بيز در فروشگاه اينترنتي ما بسيار مناسب تر از ساير فروشگاه هاي مشابه است، بنابراين مي توانيد در هزينه خود صرفه جويي كنيد.

 

قيمت قهوه گانودرما دكتر بيز
عامل ديگري كه باعث فروش قهوه گانودرما دكتر بيز در فروشگاه اينترنتي ما شد اين است كه فروشگاه اينترنتي ما كيفيت محصولات قهوه گانودرما را به طور كامل تضمين مي كند، بنابراين مي توانيد با اطمينان خريد كنيد. اين محصول را دريافت كنيد.

سفارش قهوه گانودرما دكتر بيز
گانودرما پوسته اي سخت و چوبي دارد كه خوردن آن را دشوار مي كند. بنابراين ابتدا بايد آن را فرآوري كنيم تا بتوانيم آن را مصرف كنيم و از تمام خواص آن بهره مند شويم.

گانودرما به اشكال مختلفي مانند پودر گانودرما، قارچ خشك، كپسول، چاي، شامپو، صابون و قهوه استفاده مي شود.

پودر قارچ گانودرما
ساده ترين راه براي استفاده از گانودرما استفاده از آن به صورت پودر است. البته اين پودر به صورت نوشيدني مصرف مي شود و به هيچ وجه نبايد مستقيماً مصرف شود. قيمت پك قهوه گانودرما در ايران (به صورت پودر گانودرماي خشك يا گانودرماي خشك) هر گرم هزار تا دو هزار تومان است.

Ganoderma Mocha Coffee5
قيمت انواع قهوه گانودرما
معروف ترين روش مصرف گانودرما لوسيدوم در دنيا مخلوط كردن آن با قهوه است، بنابراين با مصرف روزانه يك فنجان محصولات گانودرما بيز با طعم هاي مختلف از تمام خواص گانودرما بهره مند مي شويم.

قهوه به دليل دارا بودن كافئين طبيعي و ساير خواص منحصر به فرد آن به عنوان مكمل گانودرما عمل مي كند و باعث ايجاد خواص جديد و اضافي و همچنين افزايش جذب گانودرما مي شود.

* ميزان كافئين و شكر موجود در قهوه قارچ گانودرما بيز كاملاً استاندارد است و حتي بيماران قلبي و ديابتي نيز با آن مشكلي ندارند.

خريدقهوه گانودرما ؟يا پودر گانودرما؟
اكثر افرادي كه قصد خريد قهوه هاي گانودرما را دارند با اين معضل روبرو هستند.

اولين نقطه مقايسه اين دو محصول قيمت آن است كه خودنمايي مي كند. قيمت جديد قهوه گانودرما است.

فروش قهوه گانودرما داراي گواهي سلامت، سيب سالم و دو استاندارد بين المللي مي باشد. اما تاكنون هيچ يك از محصولات پودري، كپسولي و قارچ خشك موجود در ايران موفق به اخذ تاييديه و مجوز لازم نشده اند.

البته تحقيقات انجام شده توسط تيم سايت به محصولي معتبر كه حاصل بذر اصلي و تاييد شده گانودرما لوسيدوم بوده و زير نظر كارشناس مجرب در شرايط محيطي استاندارد كشت شده و با تست پلي ساكاريد توليد شده است. كيفيت آن را نيز تاييد مي كند. سازنده اصالت اين محصول را تضمين مي كند. براي آشنايي بيشتر با اين محصول مي توانيد به اين صفحه مراجعه كنيد: قيمت محصولات گانودرما

https://aryokala.ir/product-category/dr-biz/ganoderma/


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۲ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۵:۴۶:۴۰ توسط:مهران موضوع: نظرات (0)