چای سبز کیسه ای تیما چای سبز کیسه ای تیما .

چای سبز کیسه ای تیما

خلاصه‌ای از چای سبز تیما 5040

قیمت چای تیما و نحوه خرید چای سبز تیما

برای رسیدن به وزن ایده آل و همچنین اندامی متناسب و زیبا می‌بایست هزینه‌های به نسبت مختلف پرداخت کنید. به‌عنوان‌مثال برای اینکه بتوانید رژیم غذایی مناسبی داشته باشید می‌بایست از تجویز پزشک موردنظر خود استفاده کنید میزان هزینه ویزیت و همچنین هزینه دارو می‌تواند قابل‌توجه باشد. اما در رابطه با قیمت چای تیما ۵۰۴۰ می‌توان به این نکته اشاره نمود که شما عزیزان با پرداخت قیمت مناسب و همچنین به‌صرفه می‌توانید این نوع چای سبز لاغری را درب منزل خود تحویل بگیرید و تنها قیمت هزینه محصول موردنظر را پرداخت کرده و اقدامات لازم دیگر را به انجام برسانید؛ بنابراین توصیه می‌کنیم که به قیمت‌های مختلف این چای توجه کنید چرا که چای تیما ۵۰۴۰ به‌صورت بسته‌ای یا کیسه‌ای عرضه می‌شود؛ بنابراین می‌توانند هزینه‌های به نسبت متفاوت از یکدیگر داشته باشند.

 

 

 

 

خرید چای تیما 5040

در میان انواع چای سبز لاغری ما به شما خرید چای تیما ۵۰۴۰ را سفارش می‌کنیم، چرا که با این خرید می‌توانید یک تیر را به دو نشان بزنید. در واقع هم می‌توانید محصولی مناسب برای کاهش چربی‌های مختلف بدن خود تهیه کنید و هم می‌توانید سلامت اندام بدن خود را تأمین کنید. بنابراین توصیه می‌کنیم با بررسی تمامی جوانب نسبت به خرید چای سبز تیما 5040 اقدام کنید. شما عزیزان نگران کیفیت، مواد و ترکیبات این محصول نباشید. هیچ‌گونه حساسیتی پس از مصرف آن برای تمامی اندام شما ایجاد نخواهد شد؛ بنابراین توصیه می‌کنیم پس از بررسی‌های لازم با مسئولین ما در این سایت ارتباط گرفته و توضیحات کامل‌تر را از سوی آن‌ها دریافت کنید.

 

خلاصه‌ای از چای سبز تیما 5040

از محصولات لاغری مؤثر و تأثیرگذار می‌توان به چای تیمای برند پنجاه و چهل اشاره نمود. چای لاغری تیما از جمله مواردی است که بسیار موردتوجه افراد مختلف در جامعه و مخصوصاً آقایان و بانوان عزیز قرار می‌گیرد. خواص چای سبز تیمای لاغری بسیار چشمگیر است. شما با مصرف این نوع چای لاغری نه‌تنها می‌توانید وزن خود را کاهش دهید بلکه می‌توانید خود را از سرطان و فشارخون محفوظ نگه‌دارید. ازجمله موارد بسیار مهم در رابطه با این نوع چای این است که هم‌زمان توصیه می‌شود به ورزش و همچنین برنامه غذایی مناسب نیز توجه شود تا پس از گذشت زمان مشخص تأثیرات چشمگیری مصرف آن را مشاهده نمایید.

 

نحوه مصرف دمنوش لاغری 5040

به ازای هر نفر مقدار یک قاشق چای خوری از دمنوش لاغری 5040 را برداشته و در قوری که قبلا با آب جوش گرم شده می ریزیم. برای اضافه کردن آب به قوری اجازه دهید دمای آب جوش به 85 درجه سانتی گراد برسد. سپس به مدت 3 الی 5 دقیقه فرصت دهید تا دم بکشد. جعبه دمنوش لاغری 5040 را در جای خشک و خنک بگذارید. توجه داشته باشید که دمنوش لاغری 5040 دور از نور مستقیم خورشید نگه داری شود و مواد تند و معطر در نزدیکی آن نباشد.

ترکیبات دمنوش 5040

ترکیبات دمنوش لاغری 5040 شامل موارد زیر است:

70 درصد چای سبز، 11.75 درصد تخم کرفس،10 درصد زیره سبز، 8 درصد انیسون، 25 درصد زعفران

این ترکیبات برای چربی سوزی و کم کردن وزن بسیار موثر هستند. این مواد طی یک دوره استفاده منظم سوخت و ساز بدن را به طرز چشمگیری افزایش می دهند. بدین صورت علاوه بر اینکه دمنوش لاغری 5040 سایز شما را کاهش می دهد باعث می شود 2 تا 7 کیلوگرم در ماه لاغر شوید. البته اضافه وزن فرد و میزان فعالیت های روزانه و شاخص توده بدن فرد بر مقدار این کاهش وزن تاثیر گذار هستند.

 

 

دمنوش لاغری تیما

http://harajkaade.ir/product/%d8%af%d9%85%d9%86%d9%88%d8%b4-%d8%aa%db%8c%d9%85%d8%a7-%d9%88-%da%86%d8%a7%db%8c-%d8%b3%d8%a8%d8%b2-%db%b5%db%b0%db%b4%db%b0/


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۱ تیر ۱۴۰۰ساعت: ۱۱:۳۹:۱۲ توسط:مهران موضوع: نظرات (0)