چای سبز کیسه ای تیما چای سبز کیسه ای تیما .

چای سبز کیسه ای تیما

آشنایی با ویژگیهای کفی ژله ای افزایش قد

ژل افزایش قد بیتال

حتما شما نیز بارها نام پاشنه مخفی را شنیده اید.ژل افزایش قد بیتال در واقع نوعی پاشنه مخفی است که در داخل کفش قرار گرفته و باعث می شود که چندین سانت به قد شما اضافه شود. ژل بیتال از جنس سیلیکون ساخته شده است و به همین دلیل جنس آن بسیار انعطاف پذیر و نرم است و همین امر سبب شده است تا شما به هنگام پوشیدن کفش، احساس ناراحتی نداشته باشید. از سوی دیگر، ژل افزایش قد بیتال کاملا بی رنگ است و زمانی که در داخل کفش قرار می گیرد، مشخص نیست. بنابراین شما می توانید این محصول را به راحتی خریداری کرده و استفاده کنید. ژل طبی افزایش قد betall اصل، به صورت ده لایه ساخته شده است و شما می توانید با توجه به میزان افزایش قدی که نیاز دارید، از تعداد مناسبی از این پدها در درون کفش خود استفاده کنید.

ویژگی های ژل افزایش قد بیتال

با ژل افزایش قد بیتال می توان ۱ الی ۵ سانتی متر به قد خود بیفزایید.
این ژل بسیار سبک و راحت است.
کاملا بی رنگ است و به همین دلیل می توان در درون هر کفشی از آن استفاده کرد.
این ژل به راحتی قابل شست و شو است.
ژل افزایش قد بیتال به صورت طبی ساخته می شود و به همین دلیل با حالت پا بسیار همخوانی دارد و باعث ایجاد مشکلات مفصلی در پاها، زانو و کمر نمی شود.
این ژل از سیستم عصبی پاها محافظت کرده و به پاها استراحت داده و باعث تقویت پا می شود.
هیچ گونه حساسیتی برای پاها به وجود نمی آورد.
با استفاده از این ژل، شما نیازی به پوشیدن کفش پاشنه بلند نخواهید داشت.
دارای قیمتی بسیار مناسب است.
این ژل در داخل هر گونه کفشی می تواند قرار گیرد. حتی در داخل دمپایی نیز می توانید از این ژل های افزایش قد استفاده کنید.
ژل افزایش قد سیلیکونی بیتال در داخل کفش و در قسمت پاشنه کفش قرار می گیرد و بر روی این ژل، پارچه درونی کفش قرار می گیرد و همین امر سبب می شود تا ژل افزایش قد سیلیکونی بیتال در داخل کفش قرار نگیرد.

تصویر۲
مزایای استفاده از ژل افزایش قد سیلیکونی بیتال

ژل افزایش قد بیتال محصولی بسیار مناسب برای استفاده خانم ها و آقایان است و افراد در هر سنی می توانند از این ژل استفاده کنند.

به هنگام راه رفتن با این ژل ها به هیچ عنوان احساس بدی نخواهید داشت.
راه رفتن با ژل افزایش قد سیلیکونی بیتال بسیار ساده است و شما به راحتی می توانید در مسافت های طولانی و حتی ورزش نیز از این پدهای افزایش قد استفاده کرد.
هیچ گونه عوارضی برای ستون فقرات و پاها ندارد.
به کاهش دردهای عضلانی بسیار کمک می نماید.
با کم و زیاد کردن لایه های ژل افزایش قد سیلیکونی بیتال، می توان ارتفاع کفش را تنظیم کرد.
در انواع مراسم ها و مهمانی ها نیز می توان از ژل افزایش قد سیلیکونی بیتال استفاده کرد.
در انواع کفش های کتانی و سایر کفش های طبی می توان از آن استفاده کرد.

تصویر۳
افزایش اعتماد به نفس با ژل بیتال

قد بلند یکی از عناصر بسیار مهم در زیبایی انسان ها است که می تواند باعث افزایش قد شده و اعتماد به نفس را بسیار افزایش دهد. در واقع شما می توانید با استفاده از ژل افزایش قد بیتال، به راحتی قد خود را افزایش داده و با قدی بلند و زیبا در مهمانی ها، مراسمات و اجتماع ظاهر شوید. همه افرادی که از ژل طبی افزایش قد betall اصل استفاده کرده اند، حس رضایتمندی بهتری داشته و باعث می شود تا این دسته از افراد، حتی در زندگی خود نیز شادتر بوده و زندگی بهتری داشته باشند.

 

اگر به دنبال راه ساده ای برای افزایش قد خود هستید از کفی ژله ای افزایش قد استفاده کنید. کفی ژله ای افزایش قد از جنس سیلیکون ساخته شده و از پای شما حفاظت می

آشنایی با ویژگیهای کفی ژله ای افزایش قد

 

یکی از راههای افزایش قد استفاده از کفی ژله ای افزایش قد است. شاید تا به حال نام ژل سیلیکونی افزایش قد را نشنیده باشید، این ژل سیلیکونی چیست و چه کاربردی دارد؟ اگر کوتاه بودن قدتان برای شما آزاردهنده است ما به شما خرید ژل سیلیکونی افزایش قد را توصیه می کنیم. ژل افزایش قد سیلیکونی یک محصول بهداشتی از جنس سیلیکون است که به عنوان لژ و پاشنۀ کفش عمل می کند و به شما اجازه می دهد تا قد خود را تا حد دلخواه بیشتر کنید. اگر می خواهید درباره این محصول بیشتر بدانید در این مقاله با ما همراه باشید.

 

http://harajkaade.ir/product-category/%da%98%d9%84-%d8%a7%d9%81%d8%b2%d8%a7%db%8c%d8%b4-%d9%82%d8%af/


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۹ تیر ۱۴۰۰ساعت: ۰۶:۳۰:۱۸ توسط:مهران موضوع: نظرات (0)