چاي سبز كيسه اي تيما چاي سبز كيسه اي تيما .

چاي سبز كيسه اي تيما

فروش قهوه گانودرما در اهواز/09109483228

اگر قصد خريد قهوه گانودرما در اهواز را داريد مي‌توانيد در‌اين بخش پيشنهاد خويش را تصويب كرد و گونه هاي قهوه گانودرما با تضمين اصالت كالاي حقيقي را درب منزلتان تحويل بگيريد.

قهوه گانودرما يك فراورده بي‌نظير توام با خاصيت بيشماري براي تن ميباشد و از مهم ترين تركيبات به عمل رفته از آن ميتوان پودر قارچ گانودرما و عصاره گياه جينسينگ را اسم ببريم .

فرق نميكند كه شما در كجاي اهواز بومي ميباشيد. در شرايطي‌كه در استان خوزستان و حومه آن شهرهاي اهواز سوسنگرد دزفول آبادان انديمشك و هر كجاي استان خوزستان كه مستقر باشيد ميتوانيد گونه هاي قهوه گانودرما پزشك معالج بيز اصل را در كمترين مجال ممكن درب منزلتان تحويل بگيريد.

 

 

 

ghahve
ghahve

فروش قهوه گانودرما در اهواز
با دقت به خاصيت قهوه هاي گانودرما كه كلام كرديم، اشخاص متعددي در سراسر مملكت و خاورميانه به سمت خريد قهوه گانودرما آمدند و به همين برهان هم تقاضا خريد در اهواز بسيار زياد شد و هم وطن هاي ما قصد خريد قهوه گانودرما پزشك معالج بيز با شايسته ترين ارزش را دارا‌هستند.

 

دوستان عزيزي كه بومي اهواز مي باشند براي خريد قهوه گانودرما مي بايست به طور آنلاين تصويب پيشنهاد نمايند و يا اين كه از روش واتس آپ مي‌توانند تصويب پيشنهاد نمايند.

 

 

suprim new
suprim new

 

خريد قهوه گانودرما در اهواز حضوري

آيا قابليت و امكان خريد حضوري قهوه گانودرما اهواز ميباشد؟ اكنون نه.

ما در مشهد هستيم و موقتا وضعيت خريد قهوه گانودرما در اهواز به طور حضوري نيست.

در حالي كه بيشتر خريد هاي مدرن به طور آنلاين و اينترنتي ميباشد شايسته ترين آيتم براي شما عزيزان خريد اينترنتي قهوه گانودرما ميباشد.

 

 

InShot ۲۰۲۲۰۵۳۱ ۰۹۱۵۲۴۸۹۶

 

خريد قهوه گانودرما در اهواز چندين روزه به دستم ميرسه؟

 

بعد از تصويب پيشنهاد در وبسايت يا اين كه واتس آپ بسته شما ارسال مي گردد و پيامك تيپاكس براي شما خواهد آمد.

در متن پيامك يك پيوند براي شما عزيزان ارسال مي‌گردد كه از روش آن پيوند مي توانيد مرسوله خويش را رهگيري فرماييد.

ارسال با پست وقت گير ميباشد و گاها مشاهده گرديده تا ۲۰ روز آن گاه تصويب پيشنهاد مشتري بسته به دست مشتري نرسيده ميباشد و اين ازار دهنده ميباشد.

 

 

خريد قهوه هاي دكتر بيز مدل سوپريم

 

خريد قهوه گانودرما در اهواز عمده

همينطور مي توانيد به طور عمده در اهواز قهوه گانودرما خريداري نمائيد.

براي دوستان عزيز اهوازي خريد عمده قهوه گانودرما را آماده كرده ايم با شايسته ترين ارزش.

 

قهوه هاي سوپريم شركت بيز

 

 

خريد قهوه گانودرما در اهواز ارزان

براي خريد قهوه گانودرما با بها مطلوب توصيه مي كنيم قطعا پيش از خريد ارزش قهوه گانودرما استعلام بگيريد تا مطمئن بشويد مطلوب ترين ارزش قهوه گانودرما صرفا در گانودرما بيز جانور هست.

خريد عمده قهوه گانودرما براي فروشندگاني كه در اهواز مي باشند بسيار قادر است سودمند باشد.

براي خريد از كمپاني بيز بايستي به نمايندگان قانوني پزشك بيز رجوع‌كنيد كه مفتخر هستيم گانودرما بيز نامي اشنا و مشهور ترين نماينده دكتر معالج بيز ميباشد. براي خريد قهوه گانودرما از كمپاني بيز مي توانيد از وب سايت تصويب پيشنهاد نمائيد و در‌حالتي كه سوالي داشتيد با پشتيباتي در تماس باشيد.

 

 

 

مشورت براي خريد قهوه گانودرما در اهواز

مسلما مطلقا توصيه مي كنيم پيش از خريد در صورتي‌كه اطلاعي نداريد مطلقا با مدد وب سايت در تماس باشيد و داده ها موردنياز را استحصال فرمائيد به اين دليل كه يك خريد عالي ميباشد هدفمند باشد.

 

خاصيت قهوه گانودرما يه عامل به فعاليت رفتن قارچ هاي لبريز خاصيت در آنها منجر گرديده تا اين قهوه ها خاصيت بسيار متعددي داشته باشند اما مي بايست بدانيد كه وجود جينسينگ درين قهوه ها نيز بسيار عالي ميباشد و يكي مهم‌ترين خاصيت اين قهوه ها جانبداري انرژي تن ميباشد كه‌اين شغل بسيار بهتر ميباشد و مي اقتدار اظهار‌كرد صرفا ماده اي ميباشد كه‌اين فعاليت را قادر است با يك توشه به كار گيري جاري ساختن دهد.

 

يك كدام از خواصي كه قهوه گانودرما دارااست معالجه پيسي است كه لكه هايي سياه و سپيد به طور والا و خرد بر روي پوست دست شما ساخت و ساز مي‌گردد و به كارگيري ي مداوم در تعدادي روز از قهوه گانودرما ميتواند اين بيماري را بر طرف نمايد اما بايستي بدانيد كه قهوه هاي ديگر اين عمل را اعمال نمي دهند و بايستي بدانيد كه‌اين قهوه لبريز خاصيت ترين قهوه در آسيا است.

 

از ساير خاصيت اين قهوه هاي گانودرما افزايش عملكرد ياد ميباشد كه به‌اين استدلال به كار گيري از قهوه در صبح بسيار پيشنهاد مي شود تا بتواند به مغز شما انرژي موردنياز را بدهد، يكي از ديگر از اين خاصيت ها ارتقا ارتفاع قدمت شما ميباشد كه‌اين بسيار بهتر ميباشد اما مي بايست بدانيد كه بيشتراز يك توشه به كار گيري ي آن در روز سبب ساز مي‌شود تا تن شما ديگر در قبال اين قهوه واكنشي علامت ندهد و پيشنهاد مي شود به طور تهيه و يك توشه در روز از آن به كارگيري نمائيد.

 

Ganoderma latte coffee7
Ganoderma latte coffee7

ارزش عمده قهوه گانودرما دراهواز

ارزش عمده قهوه گانودرما دراهوازقيمت قهوه گانودرما بستگي به نوع و چگونگي و طريق عرضه ي آنها دارااست، عرضه ي اين قهوه ها به طور بدون واسطه و عمده قيمتي بسيار مطلوب را به همدم داراست و مي بايست بدانيد كه‌اين قهوه ها بعداز ايجاد در اهواز به ديگر مناطقشور نبي ميشوند و مي بايست بدانيد كه هزينه ي حمل و نقل اين قهوه ها نيز به ارزش پاياني آنان اضافه مي‌گردد.

 

در اينجا ميخواهيم براي شما فروشگاه هايي كه در شهر اهواز فروش قهوه گانودرما را انجام ميدهند معرفي كنيم:

 

1)گانودرما 24

 

2)گانودرما بيز

 

3)اينوتي

 

 

در ادامه متني مرتبط از سايت كالا مال براي شما آورده ايم:

 

مزاياي خريد قهوه گانودرما در اهواز از سايت كالا مال
ارائه بهترين قيمت قهوه گانودرما درمدلهاي متنوع
ضمانت اصالت كالاي واقعي
گارانتي عودت وجه (چنانچه ثابت شود محصولي كه توسط سايت كالا ارائه شده است تقلبي مي باشد دو برابر كل وجه آن به شما عودت داده مي‌شود.)
ارسال سريع در كوتاه‌ترين زمان ممكن
ارائه مشاوره رايگان در خصوص خريد و استفاده از انواع قهوه هاي گانودرما
علاوه بر موارد گفته شده قهوه گانودرما خواص بي نظير در درمان بسياري از مشكلات بدن مي‌باشد و اثربخشي واقعي اين محصول در درمان مشكلات و نتايج شگفت انگيزي كه بسياري از كساني كه اين قهوه را مصرف كرده اند در خصوص آن مشاهده كردند باعث شده است تا همواره استفاده از اين محصول به يكديگر توصيه كنند.
از مهمترين خواص قهوه گانودرما براي بدن مي توان به موارد زير اشاره كرد:

درمان كبد چرب
درمان قند خون
درمان چربي خون
درمان كلسترول خون
درمان زود انزالي
بهبود وضعيت فكري و روحي
افزايش حافظه و تمركز
درمان زگيل تناسلي
درمان پيسي
جلوگيري از چين و چروك و پيري پوست
سرشار از آنتي اكسيدان و جلوگيري از ابتلا به انواع سرطان ها
همان طور كه ديديد قهوه گانودرما و جينسينگ صول بي نظير براي بدن مي‌باشد كه مي‌تواند اثربخشي بي‌نظيري در درمان بسياري از مشكلات پوست مو و بدن داشته باشد. موارد گفته شده در خصوص خواص قارچ گانودرما و گياه جينسينگ در بسياري از مجله هاي معتبر پزشكي دنيا به اثبات رسيده اند و تحقيقات فراواني روي خواص گانودرما و جينسينگ صورت گرفته و نتايج شگفت انگيزي از اين دو محصول به اثبات رسيده اند.

 

 

Ganoderma_Mocha_Coffee9[1]
Ganoderma_Mocha_Coffee9[1]

 

خريد قهوه گانودرما در اهواز چند روز طول مي كشد؟
پس از ثبت سفارش در وب سايت يا واتس اپ، بسته شما ارسال شده و پيامك دريافت خواهيد كرد.

پيوندي در متن پيام دريافت خواهيد كرد كه مي توانيد از آن براي پيگيري محموله خود استفاده كنيد.

هزينه پست زمان بر است، گاهي اوقات مشاهده مي شود كه بسته ثبت سفارش مشتري 20 روز طول مي كشد تا به دست مشتري برسد كه آزاردهنده است.

به همين دليل است كه ما بسته هاي شما را براي اقوامم كه از تيپاكس آنلاين خريد مي كنند ارسال مي كنيم و تيپاكس ظرف 2 تا 3 روز كاري بسته را درب منزل شما در اهواز تحويل مي دهد.

 

 

فروش قهوه گانودرما در اهواز


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳ آذر ۱۴۰۱ساعت: ۰۱:۵۲:۵۹ توسط:مهران موضوع: نظرات (0)

سير سياه دكتر بيز در شيراز/09109483228

تهيه و خريد سير سياه دكتر بيز براي لاغري چگونه است؟

 

در چند سال اخير تنوع بسيار زيادي از برندهاي مختلف توليد كننده اين محصول در بازار موجود بوده و در اختيار مصرف كنندگان قرار گرفته است. قابل ذكر است بزرگترين گروه خريداران اين محصول، افراد متقاضي كاهش وزن، لاغري و تناسب اندام در رده هاي سني مختلف هستند.

از اينرو متاسفانه گرمي بازار سوء استفاده و سودجويي هاي منفعت طلبانه در اين حوزه تنوانسته است حجم بالايي از محصولات تقلبي، نامرغوب، بي كيفيت و ارزان يمت را روانه بازار مصرف نموده و خيل عظيمي از شكايت ها را به دنبال داشته باشد.

در اين خصوص توصيه ميشود نسبت به خريد سير سياه در شيراز كاملا محتاط بوده و از دريافت محصول نامرغوب و ارزان قيمت اجتناب نماييد. فروشگاه ها، مراكز خريد معتبر و وب سايت فروشگاهي عرضه كننده برندهاي شناخته شده بهترين گزينه هاي دريافت محصول مرغوب و با كيفيت در سراسر كشور هستند.

 

 

InShot ۲۰۲۲۰۸۰۳ ۱۵۴۱۰۰۳۲۸

 

موارد منع مصرف سير سياه بيز

 

پيش از هرچيزي بايد توجه داشت كه ميزان و نحوه مصرف اين تركيب گياهي اهميت بسيار زيادي داشته و از بروز عوارض احتمالي در جمعيت مصرف كنندگان پيشگيري خواهد نمود. موارد منع مصرف اين تركيب به شرح زير است:

ابتلا به بيماري هاي گوارشي از جمله زخم معده، خونريزي هاي گوارشي، سوء هاضمه و رفلاكس معده
سابقه حساسيت به سير
مصرف برخي از داروها
بارداري و شيردهي
وجود هرگونه سابقه حساسيت پوستي به تركيبات گياهي و دارويي
نكته: در صورت وجود هريك از بيماري و سوابق ذكر شده به منظور مصرف اين تركيب با پزشك مشورت نموده و از مصرف خودسرانه اجتناب نماييد.

 

 

قيمت سير سياه بيز

 

اطلاع از قيمت سير سياه در شيراز يكي از نگراني ها و سوالات رايج در جمعيت خريداران اين محصول است. پيش از هرچيزي بايد توجه داشت خوشبختانه اين محصول در تمامي برندهاي داخلي داراي قيمتي مناسب و مقرون به صرفه بوده و در سبد خريد طيف گسترده اي از متقاضيان جاي داده خواهد شد. پيشنهاد مي شود به منظور اطلاع دقيق از قيمت ها و دريافت محصول اورجينال به وب سايت فروشگاه هاي اينترنتي معتبر عرضه كننده اين محصول مراجعه نماييد.

 

 

 

InShot ۲۰۲۲۰۸۰۳ ۱۵۳۹۵۸۹۱۲

 

 

 

ارزش و شيوه خريد سير سياه دكتر بيز شيراز

سير سياه يك كدام از تركيبات گياهي شگفت انگيز با خاصيت درماني اعجاز آسا و قيمت غذايي بسيار زياد ميباشد. اين ادغام از تخمير سير سپيد تنظيم گرديده و تحت عنوان افزودني در بخش اعظمي از مواد غذايي، آب ميوه ها و خوراكي ها آيتم به كارگيري قرار خواهد گرفت.

 

سير سياه دكتر بيز در شيراز چيست؟

Black garlic تركيبي به رنگ سياه، شيرين طعم، فارغ از عطر و بسيار لذيذ ميباشد كه از تخمير زمانبر برهه زماني سير سپيد در دما و رطوبت تهيه گرديده اي تنظيم گرديده و تحت عنوان چاشني، افزودني و خوراكي همدم خوراك گزينه به كارگيري قرار خواهد گرفت.

اين مخلوط پرطرفدار سرشار از مواد معدني، تركيبات آلي و تركيبات موءثر در افزايش عملكرد سازمان هاي بوده و از قيمت غذايي بالايي شامل است. اِس اَليل سيستين، ارگانوسولفور و آمينو اسيد سيستسن، پلي فنل ها، فلاونوييدها، S-allylcysteine و آنتي اكسيدان ها از مهم ترين تركيبات جانور درين ماده غذايي به شمار ميايند. به خواسته شناخت بيشتر با خاصيت، خريد، بها و خصوصيت هاي فروش سير سياه در شيراز با ما همپا باشيد.

 

 

InShot ۲۰۲۲۰۸۰۳ ۱۵۳۹۰۲۱۷۹

 

 

سير سياه در شيراز

خاصيت سير سياه شيراز چيست؟
در دست گرفتن و كاهش ريسك ابتلا به ترومبوز و لخته هاي مسدود كننده عروق خوني
كاهش و در دست گرفتن فشار خون در اشخاص در گير به هيپرتانسيون
پيشرفت در عملكرد نفرون هاي كليوي و كاهش ريسك ابتلا به ادم
جوان سازي پوست و پيشگيري از بروز چين و چروك، سوراخ هاي پوستي و پيري زودرس
ارتقا توان سيستم ايمني تن به مراد نزاع با ميكروارگانيسم هاي بيماري زا
پيشگيري و در اختيار گرفتن يبوست
كاهش عوارض ناشي از اشتباهات تنفسي در بيماران دچار به آسم
بهبود موقعيت روحي كم عقل اشخاص و در دست گرفتن سطح بالاي استرس و تنش هاي روزانه
خوشبختانه امروزه ايجاد سير سياه در شيراز و بيشتر استان هاي مرزوبوم توفيق بزرگي در مورد ساخت و ساز و توزيع اين متاع در بازار مصرف داخلي بوده و توانسته ميباشد يك خودكفايي هدفمند در‌اين راستا ساخت‌و‌ساز كند.

 

 

 

InShot ۲۰۲۲۰۸۰۳ ۱۵۳۸۴۳۴۶۹

 

 

فروش سير سياه در شيراز

شهر شيراز از ديرباز دوست داران متعددي به اشكال داروها و عرقيات گياهي دارااست و به داشتن توليدات گياهي و عرقيات گياهي كيفيت خوب پر اسم و رسم ميباشد. درين در ميان با شناخته شدن خواص بي سابقه سير سياه، ساخت كنندگان محصول ها غذايي اين شهر نيز بدون شغل نبوده و دست به ساخت و ساز و تهيه و تنظيم سير سياه زده اند.

شما نيز درصورتي كه بومي اين شهر خوشگل ميباشيد مي‌توانيد با بالاترين چگونگي و تازگي سير سياه شيراز را تنظيم و به كار گيري فرمائيد. اين سير كه در پيشين در بخش اعظمي از كشورهاي دنيا شناخته گرديده و تحت عنوان دارو مصرف مي‌شد و ما بدون چاره به وارد كردن آن بوديم، امروزه در استان عجم و به خصوص در شهر شيراز تنظيم و ايجاد مي‌شود.

 

 

InShot ۲۰۲۲۰۸۰۳ ۱۵۳۵۴۹۵۰۰

 

 

سير سياه كمپاني بيز

 

سير سياه چه خاصيتي دارد

سير سياه شيراز دارنده خاصيت فوق العاده اي ميباشد. تك تك كساني كه به نوعي با اشتباهات گوارشي دست و پنجه قابل انعطاف مي نمايند به راحتي از اين سير استعمال نمايند. حتي كساني كه اشتباهات تنفسي دارا‌هستند و يا اين كه مشغول آسم مي باشند، ميتوانند از اين داروي طبيعي و گياهي به كارگيري نمايند.

ورزشكاران در‌اين شهر مي‌توانند در تهيه و تنظيم شربت هاي ورزشي خويش از مخلوط سير سياه شيراز به كار گيري نمايند و از خواص انرژي زايي آن برخوردار شوند. پس حواسمان باشد كه از اين سير پيش از ورزش به كارگيري كنيم و پيش از خواب و يا اين كه فرصت استراحت آن را تمايل نفرماييد.

سير سياه در شيراز غلظت خون را كاهش مي‌دهد بدين ترتيب اشخاصي كه در‌اين خطه از مرزو بوم عزيزمان با اين خلل سرگرم ميباشند مي‌توانند با مصرف سير سياه شيراز ايرادات خوني و عروقي خويش را برطرف كنند. همينطور سير سياه شيراز به جهت داشتن مقادير متعددي از آنتي اكسيدان ها و پلي فنول ها دارنده خواص ضدسرطاني نيز ميباشد.

خانم هاي متشخص در شيراز كه به زيبايي خويش التفات مي‌دهند ميتوانند از سير سياه در شيراز استعمال نمايند و به جهت داشتن خواص كلاژن سازي بالاي اين سير، پوستي روشن داشته و جواني را براي خويش به ارمغان آورند.

 

 

InShot ۲۰۲۲۰۸۰۳ ۱۵۴۱۱۲۰۱۲

 

سير سياه و خاصيت آن

سير سياه را چگونه بخوريم

اين نوع از سير به دليل آن كه مانند سير سپيد تندي و عطر ندارد در هر فرصت و به صورتي كه ميل داشته باشيد، مي‌توانيد به كار گيري نمائيد. به صورت نمونه مي‌توانيد در وعده ناشتايي خويش از اين سير و ياروهمدم با نان استعمال كرده و از مزه شيرين آن لذت ببريد و يا اين كه آن را در خوراك و يا اين كه ماست خويش ريخته و گرايش كنيد.

شايسته ترين معيار مصرف اين سير 1 تا 3 بوته در زمان روز ميباشد. پزشكان طب سنتي آسياي شرقي پيشنهاد مي كنند كه آن را با شكم خالي تمايل كنيد البته در صورتيكه تصميم به اين شغل نداريد و يا اين كه نخستين مصرف براي عادت كردن ذائقه خويش مي‌توانيد آن را همپا با مواد ديگر گرايش فرماييد. نخستين از واحد سنجش نادر استارت كرده و به تدريج به 3 بوته در حين روز برسيد.

خريد سير سياه در شيراز
سير سياه در شهر شيراز با امداد كارشناسان علم ها طبي و گياهي با بالاترين چگونگي تنظيم مي گردد چون به راحتي وضعيت فرآوري اين جنس در‌اين استان آماده گرديده‌است و در فيض سير سياه در شيراز با شايسته ترين چگونگي و بسيار جديد و همينطور با بسته بندي هاي تماما بهداشتي از روش فروشگاه آنلاين كالاياب به فروش ميرسد. همينطور مي اقتدار سير سياه در شيراز را در عطاري هاي سطح شهر نيز به راحتي تهيه و تنظيم كرد.

 

 

InShot ۲۰۲۲۰۸۰۳ ۱۵۳۷۴۷۲۳۲

 

ما در اينجا قصد داريم براي شما دوست داران خريد سير سياه دكتر بيز فروشگاه هايي كه فروش سير سياه و در شهر بيزگ شيراز را انجام ميدهند را نام ببريم:

 

1)فروشگاه من و تو خريد

 

2)فروشگاه شاپ كالا ياب

 

3)ايرانين اورگانيك

 

 

 

و در انتها متني از سايت كالا مال براي شما آورده ايم:

سير سياه براي زود انزالي بسيار مفيد است زيرا تركيبات موجود تاثير علاوه بر كنترل استرس فرد سبب مي شوند تا گردش خون در بدن بسيار بهبود پيدا كند و بتوانيد *** هاي با كيفيت تري داشته باشيد.
همچنين سير سياه براي نعوظ نيز بسيار مفيد است و چنانچه نعوظ هاي بي كيفيتي داريد بد نيست بدانيد كه سير سياه با كاهش چربي كلسترول و غلظت خون و افزايش خونرساني به كليه بافت‌هاي بدن سبب مي شود تا شما نعوظ هاي با كيفيت تر و طولاني مدت تري داشته باشيد.

اگر داراي اين مشكلات هستيد و قصد خريد سير سياه در شيراز را داريد بد نيست بدانيد كه سير سياه يكي از موثرترين فراورده ها در درمان زود انزالي و نعوظ مي باشد.

از ديگر خواص منحصر به فرد سير سياه مي توان به درمان چربي خون كلسترول خون و غلظت خون اشاره كرد چنانچه داراي كلسترول بد مي باشيد روزانه دو حبه سير سياه مي‌تواند در درمان كلسترول خون و چربي خون و همچنين غلظت خون بسيار مفيد باشد و اين مشكلات همواره سبب مي شود تا شما انرژي كافي نداشته باشيد احساس خستگي كنيد و نتوانيد فعاليت هاي خود را به طور احسنت انجام دهيد.

سير سياه براي درمان ديابت نيز بسيار مفيد است و ميتواند عملكرد كبد بر توقف توليد انسولين را كنترل كرده و باعث كاهش قند خون شود .از اين‌رو چنانچه ديابت داريد استفاده از سير سياه براي ديابت بسيار مفيد است.
سير سياه خواص بسيار زيادي دارد كه در اينجا برخي از آنها را ذكر كرديم .

از جمله مهمترين آن در لاغري كاهش وزن شركت همچنين سير سياه براي جلوگيري از ريزش موها بسيار مفيد است. زيرا داراي ماده‌اي به نام آليسين است كه تنها دستيار يافت مي‌شود و يك تركيب ناپايدار است بنابراين استفاده از سير سياه مي‌تواند براي بدن بسيار مفيد باشد و شامل توانيد از تمامي خواص سير بهره مند شويد. همچنين فراورده اي چگونه بوي بد و طعم نامطبوع اين دارد و برعكس داراي طعمي بسيار لذت بخش كمي مايل به شيريني باشد و با استفاده از آن به هيچ وجه آن شما بوي بدن نخواهد گرفت.

 

 

 

سير سياه دكتر بيز در شيراز


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲ آذر ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۲۷:۴۶ توسط:مهران موضوع: نظرات (0)