چای سبز کیسه ای تیما چای سبز کیسه ای تیما .

چای سبز کیسه ای تیما

خواص سیر سیاه دکتر بیز/09109483228

خواص سیر سیاه دکتر بیز قیمت

 

فواید سیر سیاه دکتر بیز برای تن به شدت تعجب آور میباشد و این خاصیت سیر سیاه تا حدی شگفت انگیز بوده میباشد که از آن تحت عنوان داروی گیاهی خاطر می نمایند.

 

خواص سیر سیاه دکتر بیز

 

در‌این نوشته‌ی‌علمی قصد داریم درباره خاصیت سیر سیاه با شما عزیزان حرف کنیم. این ماده خوراکی پرخاصیت به جهت بوی بدی که در دهن تولید می نماید منجر گردیده‌است که بعضا از اشخاص نسبت به میل کردن آن کراهت داشته باشند. از این رو کارایی کردیم در‌این نوشته‌ی‌علمی درباره خاصیت بیشمار این خوراکی، خاصیت سیر سیاه پزشک بیز بها و خصوصیت های آن با شما عزیزان کلام کنیم و به‌این اشخاص پیشنهاد کنیم که به طبع از مصرف این ماده مالامال خواص غافل نشوند. امید‌واریم که مطالب این نوشته ی علمی برای شما اثر گذار باشد و تا آخر ما‌را ملازمت نمایید.

 

 

InShot ۲۰۲۲۰۸۰۵ ۱۵۲۷۲۷۹۷۴ Copy

 

 

سیر سیاه چه ماده ای میباشد؟

به احتمال زیاد تا کنون سیر سیاه را چشم اید و شاید این پرسش برایتان به وجود آمده میباشد که سیر سیاه چیست؟ و چطور به وجود آمده میباشد. سیر سیاه را از سیر سپید ساخت و ساز می نمایند. مراحل ساخت آن به‌این شکل میباشد که سیر سپید را در روند تخمیر با افزودن موادی به سیر سیاه تبدیل می نمایند. این سیر پس از فراهم شدن بایستی حدود دو تا سه ماه در مکانی با دمای ۶۰ تا ۷۰ رتبه سانتی گراد محافظت گردد. یک کدام از دیگر از ویژگی ها مکانی که بایستی سیر در آن بماند این میباشد که‌این جای می بایست رطوبت بالایی حدود ۸۰ تا ۹۰ درصد داشته باشد. پس از این بازه سیر های داخل شیشه به رنگ مشکی تبدیل میگردند و طعمی شیرین و دلپذیر به خویش می‌گیرند.

 

روند تخمیر سیر سیاه

همان طور که در قبلی اشاره کردیم سیر سپید در فرآیند خاصی تبدیل به سیر سیاه می گردد که‌این مراحل منجر می‌شود که خاصیت سیر رمز سیاه بیشتر از سیر سپید باشد. درین نصیب همت کردیم این فرآیند را برای شما توضیح دهیم. در‌این روند آغاز می بایست سیرها را داخل یک کاسه و یا این که شیشه ریخته و آن گاه ۶۳ درصد آب و ۳۷ درصد سرکه به آن اضافه خواهد شد که به گذر زمان فرصت این آب به چهل تا پنجاه درصد کاهش پیدا می نماید.

مقدار آب داخل سیر اصلی میباشد. چنانچه این مقدار کمتر باشد سیر کم آب میگردد پس به طبع به معیار آب اعتنا فرمائید. آن گاه بایستی درب شیشه را بسته و در دمای ۷۰ رتبه سانتی گراد محافظت کرد. در‌حالتی که این دما حدود ۸۰ تا ۹۰ جایگاه باشد سیر های بدست آمده شیرین نخواهد بود و گرمای زیاد سبب ساز میشود که شکر محلول نادر خواهد شد و مزه شیرین سیر از دربین برود. پس رعایت دمای وارداتی به سیر بسیار اساسی میباشد.

 

 

InShot ۲۰۲۲۰۸۰۵ ۱۵۲۶۴۷۴۹۶ Copy

 

 

خاصیت سیر سیاه نسبت به سیر سفید

با اعتنا به فرایندی که در تبدیل سیر سپید به سیر سیاه فیس میدهد، بوی بد سیر از میان می رود و شخص با تناول کردن این سیر غیر وابسته از خاصیت سیر سیاه که برای تن وی اثر گذار میباشد از تناول کردن این خوراکی خوشمزه بسیار لذت میبرد. نکته بسیار مهمی که درباره خاصیت مصرف سیر سیاه نسبت به سیر سپید وجود دارااست این میباشد که در تبدیل سیر سپید به سیاه فرایندی واقعه می افتد که سبب ساز میگردد آلیسین جانور در سیر سپید به یک آنتی اکسیدان قادر در سیر سیاه تبدیل گردد و خاصیت درمانی اکثری پیدا می نماید که به طور تقریب چهار تا پنج موازی سیر سپید میباشد. ولی در سیر سیاه هم آلیسین وجود دارااست البته به معیار خیلی کمتر از سیر سپید. به طور کلی خاصیت سیر سیاه بسیار بیشتر از سیر سپید میباشد که به دنبال این نوشته‌ی علمی تلاش کردیم به فواید سیر سیاه پزشک معالج بیز، سیر سیاه چه خواصی دارد و کل نکات درباره این خوراکی لبریز خواص بپردازیم.

 

خواص سیر سیاه چیست

پیش از این که به خواص اصلی سیر سیاه بیز بپردازیم عالی میباشد بگوییم که سیر سیاه بیز چیست؟ این سیر سیاه یک جنس از کمپانی دکتر معالج بیز میباشد که توانسته سیر سیاه را با کیفیتی مناسب فراوری کرده و آن را کم آب نماید و در چنگ مصرف کنندگان قرار دهد. برای استحضار از خاصیت سیر سیاه دکتر معالج بیز بها و روش خرید آن میتوانید به وبسایت پزشک معالج بیز رجوع‌نمایید و مجموع مطالب درباره فواید سیر سیاه پزشک بیز را رسیدگی فرمائید. به‌دنبال قصد داریم به خاصیت سیر سیاه اشاره کنیم و کاملا درباره این ماده جادویی با شما عزیزان سخن کنیم.

 

 

InShot ۲۰۲۲۰۸۰۳ ۱۵۳۶۳۰۹۸۱

 

 

خواص اصلی سیر سیاه

درین نصیب همت داریم به خواص سیر سیاه بیز آن بپردازیم. خاصیت بی نظیری که تجمیع آن در یک ماده از معجزات الهی میباشد. این ماده غیر وابسته از ترکیبات مغذی که در خویش دارااست برای اکثری از بیماری ها به عنوان مثال سرطان، بیماری های قلبی و عروقی، دیابت، عفونت و … موءثر میباشد که درپی به سیر سیاه چه خاصیت دارد اشاره میکنیم. پیشگیری از بیماری سرطان، بهبود معالجه بیماری سرطان، کاهش وزن و در فیض لاغری، حفظ از قلب و عروق، جلوگیری کردن از گرفتگی رگ های قلبی، در اختیار گرفتن قند خون و دوری و در دست گرفتن دیابت، ضد آلرژی، کاهش چربی خون و التهاب و همینطور نگهداری از کبد خواصی می‌باشند که میل کردن سیر برای تن شما به ارمغان می‌آورد.

این موردها همگی تک تک خاصیت سیر سیاه وجود ندارد. خاصیت بسیار دیگری هم برای این ماده جادویی آورده شده میباشد که اما اکثری از آنان هنوز ثابت نشده میباشد که به دنبال به بعضا از این خاصیت سیر سیاه که اثبات نشده میباشد اشاره می‌کنیم. بیان شده میباشد که مصرف سیر سیاه برای زود انزالی مردان اثر متعددی دارااست و مردان با مصرف سیر سیاه به طور مداوم میتوانند این ایراد خویش را برطرف نمایند اما می بایست بگوییم که‌این خواص سیر سیاه اثبات نشده میباشد و هنوز سند قطعی برای آن نیست. از سایر خاصیت اثبات نشده سیر سیاه اثر گذار بودن آن برای پوست و گیسو میباشد که‌این مسئله هم برای خاصیت سیر سیاه ثابت نشده میباشد.

 

تولیدها ساخت و ساز گردیده از سیر سیاه

با دقت به فواید بیشماری که از سیر سیاه گفتیم شرکت ها مختلفی تلاش کرده اند تولیدات متفاوتی را از این خوراکی اثر گذار ایجاد نمایند تا کسی که متناسب با ذائقه خویش از آن ها استعمال نماید. برخی از عموم این سیر را در غذای خویش می ریزند افرادی دیگر این ماده را کم آب کرده و پودر می نمایند و به طور ادویه در خوراک به کار گیری می نمایند و برخی دیگر به طور ترشی گرایش می نمایند. ملاس سیر سیاه، پوره سیر سیاه، عصاره سیر سیاه، خمیر سیر سیاه، *** های کامل کننده سیر سیاه محصول ها متعدد ساخت گردیده از سیر سیاه می باشند.

 

 

InShot ۲۰۲۲۰۸۰۳ ۱۵۳۸۲۵۹۹۱

10 تمام خواص سیر سیاه دکتر بیز

 

در اینجا به معرفی فواید سیر سیاه دکتر بیز می‌پردازیم

 

 

تقویت سیستم ایمنی: در صورتی‌که زود مریض گردید، جوش های سرسیاه در قبال ویروس ها و باکتری ها مقاوم می باشند و اقتدار گلبول های سپید را در تن ارتقاء میدهند.

 

پیشگیری از بیماری قلبی: سیر سیاه دربردارنده آنتی اکسیدان ها و پلی فنولیک اسید لینولئیک گوگرد و18 اسید آمینه از 20 اسید آمینه ما یحتاج تن را مدد می نماید. فشار خون را کاهش میدهد و خون را رقیق می نماید. خلال این، سکته های قلبی و لخته شدن خون و تراکم پلاکت های خون را کاهش میدهد که به پیشگیری از بیماری های قلبی یاری می نماید.

 

محافظ سیستم عصبی: استرس را کاهش میدهد، خواب را تهیه می نماید و نوسانات خلقی را کاهش میدهد.

 

معالجه بیماری های تنفسی: سیر سیاه بیماری های تنفسی و آسم را معالجه می نماید و همینطور التهاب گلو و حنجره را از فی مابین می‌برد.

 

معالجه بیماری کلیوی: سیر سیاه دربردارنده پتاسیم میباشد که توان گوارشی توانا دارااست، بدین ترتیب قادر است در معالجه یبوست اثر گذار باشد. کسانی که از بی آبی سختی میبرند میتوانند از آن برای ادرار کردن استعمال نمایند.

 

ضد آلرژی: در بعضی فصول مانند فصل بهار که آلرژی و حساسیت تشدید می‌گردد و یا این که در فصل‌پاییز و فصل زمستان که سرما خوردگی و گلودرد شدید میباشد میتوانید از سیر سیاه به کار گیری فرمائید، این مال آلرژی و گلودرد را کاهش میدهد.

معالجه درد مفاصل: گوگرد مو جود در سیر ورم و درد مفاصل را کاهش می‌دهد و از درد عضلانی خودداری می نماید.

کلاژن سازی: خواص سیر سر سیاه،کلاژن سازی دارااست و با مصرف آن کلاژن پوست ارتقا می‌یابد. ارتقا کلاژن سبب شادابی پوست و معمولاً شکل میگردد. همینطور برای عده ای که از بی آبی و قرمزی پوست سختی می‌برند بسیار اثرگذار میباشد و با از در میان بردن رادیکال های آزاد از پیری زودرس خودداری می نماید.

 

خواص سیر سیاه دکتر بیز
اِس اَلیل سیستینِ موجود در سیر سیاه دکتر بیز در مقایسه با آلیسین موجود در سیر خام بسیار پایدارتر بوده و قابلیت جذب بالاتری هم در دستگاه گوارش دارد که می تواند خاصیت آنتی اکسیدانی آن را تقویت کرده مانع از التهاب سیستم عصبی در بدن نیز بشود.

 

 

خواص سیر سیاه در مقاله های دانشگاهی بین المللی

سیر سیاه در مقایسه با سیر خام، آب و رطوبت کمتری دارد که باعث بهبود و تقویت خواص غذایی و آمینو اسیدهای موجود در آن می شود. طعم آن شیرین تر بوده و هضم راحتتری هم دارد و پس از مصرف آن دهان هم بو نمی گیرد.

همچنین در طی فرآیند تبدیل شدن سیر خام به سیر سیاه، PH آن بالاتر رفته و پروتئین و فیبر و مواد معدنی موجود در آن نیز افزایش پیدا می کند.

جهت مطالعه بیشتر راجع به خواص سیر سیاه می توانید به مطلب سیر سیاه چیست مراجعه نمایید.

بلک گارلیک
سیر سیاه دکتر بیز برای لاغری
به جرات می توان گفت که یکی از قابل توجه ترین ویژگی های سیر سیاه دکتر بیز، خواص سیر سیاه برای لاغری هست که می تواند تاثیرات قابل قبولی بر روی لاغری و مخصوصا چربی سوزی داشته باشد.

امروزه اثبات شده است که مصرف سیر سیاه می تواند به عنوان یک ماده ی غذایی ایده آل و ارزشمند برای کاهش وزن و چربی سوزی طبیعی بسیار مفید و موثر واقع شود و نه تنها می تواند به کاهش وزن کمک کند بلکه میتواند باعث ضعیف شدن و برطرف شدن توده های لیپیدی و چربی های ذخیره شده درون بدن نیز بشود و در کاهش کلسترول بد نیز تاثیرات مثبتی داشته باشد.

خواص سیر سیاه برای لاغری به این صورت است که مصرف این محصول می تواند متابولیسم بدن را افزایش دهد که این موضوع به خودی خود می تواند باعث بالا رفتن حرارت درونی بدن و لاغری شود، به علاوه مصرف سیر سیاه همزمان می تواند باعث شُل تر شدن و نرم تر شدن چربی های ذخیره شده در بدن مخصوصا در ناحیه ی شکم، پهلو و ران شود که این اتفاق منجر به چربی سوزی با شدت بیشتر و حجم گسترده تری در بدن می شود و همچنین بازه ی زمانی آن را نیز کوتاه تر می کند.

طریقه ی مصرف سیر سیاه دکتر بیز برای لاغری
مصرف سیر سیاه دکتر بیز برای لاغری نیازمند دریافت مشاوره و بررسی دقیق قبل از مصرف می باشد و این موضوع مهم است که شرایط بدنی و وزنی فرد مصرف کننده توسط مشاور بررسی شده و در صورت نیاز مصرف سیر سیاه برای وی تجویز شود. چراکه در بسیاری از افراد الزامی به مصرف سیر سیاه برای لاغری و صرف هزینه ی بیشتر نیست.

شما عزیزان می توانید از طریق شماره های قرار داده شده در داخل سایت و یا از طریق پیام رسان واتس اپ نسیت به دریافت مشاوره ی تخصصی قبل از مصرف اقدام کرده و در صورت نیاز دوره ی لاغری با مصرف سیر سیاه خود را زیر نظر مشاورین ما شروع کنید. لازم به ذکر است دوز مصرفی و طریقه ی صحیح مصرف محصول توسط مشاورین ما به شما گفته خواهد شد.

سیر سیاه دکتر بیز برای دیابت
یکی دیگر از خواص مهم و تاثیرگذار سیر سیاه، خواص سیر سیاه برای دیابت است که می تواند در کنترل دیابت و قند خون بالا بسیار موثر عمل کند.

سیر سیاه به دلیل مولفه های متعدد خود که بیشتر آنها بر اثر تخمیر شدن سیر و تبدیل شدنش به سیر سیاه در آن به وجود آمده است، می تواند سطح مقاومت بدن به هورمون انسولین را کاهش داده و در نتیجه انسولینی که در بدن ترشح می شود بتواند برای کنترل قند خون کافی باشد و نیاز به تزریق انسولین در فرد را کاهش دهد.

این موضوع می تواند برای مبتلایان به دیابت نوع دوم که بدن نسبت به انسولین ترشح شده مقاومت نشان می دهد بسیار مفید باشد و رفته رفته دوز تزریق انسولین را در این افراد کاهش دهد.

طریقه ی مصرف سیر سیاه دکتر بیز برای دیابت
در رابطه با طریقه ی مصرف سیر سیاه دکتر بیز برای دیابت باید بگوییم که تمام مراحل مصرف زیر نظر مشاورین ما انجام می شود و ارتباط شما با مشاورین ما در حین مصرف قطع نخواهد شد و پس از ثبت سفارش طریقه ی مصرف صحیح سیر سیاه دکتر بیز و همچنین دوز مصرفی مناسب فرد، برای وی ارسال شده و دوره ی کنترل دیابت او در کنار مشاورین ما پیش می رود.

سیر سیاه دکتر بیز برای زود انزالی
یکی دیگر از خواص اصلی این محصول، خواص سیر سیاه برای زود انزالی می باشد. درواقع به دلیل تغییر در ساختار برخی از آنتی اکسیدانهای موجود در سیر، زمانی که به سیر سیاه تبدیل می شود، تاثیر آن بر سرعت تحرک اسپرم ها افزایش یافته و در نتیجه بیشتر باعث تقویت قوای جنسی به نسبت سیر سفید می شود.

اثر تقویت کنندگی قوای جنسی در سیر سیاه مخصوصا در آقایان، بسیار زیاد و قابل توجه است. مصرف سیر سیاه می تواند قوای جنسی را تقویت کرده و علاوه بر آن باعث افزایش میل و حرارت جنسی هم در فرد مصرف کننده بشود. ناگفته نماند که تقویت قوای جنسی یکی از اصلی ترین قدم ها برای درمان زود انزالی به حساب می آید چرا که فرد باید توانایی برقراری رابطه ی جنسی به طور منظم و در فواصل زمانی کوتاه مدت را داشته باشد.

در نتیجه با مصرف سیر سیاه می توان یکی از اصلی ترین عوامل زود انزالی، یعنی ضعف قوای جنسی را تقویت کرده و بدین طریق زودانزالی را کنترل کرد.

ناگفته نماند که مصرف بیش از حد سیر سیاه میتواند باعث آسیب رسیدن به دستگاه گوارش شود پس در مصرف آن دقت کنید و به اندازه این محصول را مصرف کنید.
البته طریقه ی صحیح مصرف و دوز مصرفی این محصول توسط مشاورین ما به شما عزیزان گفته می شود.

طریقه ی مصرف سیر سیاه دکتر بیز برای زود انزالی
در رابطه با طریقه ی مصرف سیر سیاه دکتر بیز برای زود انزالی نیز همانند سایر اختلالات دیگر، تمام مراحل مصرف زیر نظر مشاورین ما انجام شده و ارتباط مصرف کننده ی محصول با مشاورین ما در حین مصرف قطع نخواهد شد.

بدیهی است که پس از ثبت سفارش طریقه ی مصرف صحیح سیر سیاه دکتر بیز و همچنین دوز مصرفی مناسب، برای مصرف کنندگان ارسال شده و مصرف محصول قدم به قدم زیر نظر مشاور پیش خواهد رفت.

خرید سیر سیاه دکتر بیز
سیر سیاه نام یک محصول ارگانیک و سلامت محور است که در دنیا برای اولین بار توسط کشور کره تولید شد و پس از آن کشورهای دیگر آسیای شرقی از جمله ژاپن نیز اقدام به تولید و عرضه ی تجاری آن کردند. اما در ایران سیر سیاه برای اولین بار توسط شرکت بیز تولید و عرضه شد و به دنبال آن کمپانی های دیگری هم اقدام به تولید آن کردند. (در حال حاضر دو کمپانی ایرانی دیگر در حال تولید این محصول در ایران می باشند)

 

خواص سیر سیاه دکتر بیز


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۷ مهر ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۴۶:۰۴ توسط:مهران موضوع: نظرات (0)