چاي سبز كيسه اي تيما چاي سبز كيسه اي تيما .

چاي سبز كيسه اي تيما

خواص سير سياه دكتر بيز/09109483228

خواص سير سياه دكتر بيز قيمت

 

فوايد سير سياه دكتر بيز براي تن به شدت تعجب آور ميباشد و اين خاصيت سير سياه تا حدي شگفت انگيز بوده ميباشد كه از آن تحت عنوان داروي گياهي خاطر مي نمايند.

 

خواص سير سياه دكتر بيز

 

در‌اين نوشته‌ي‌علمي قصد داريم درباره خاصيت سير سياه با شما عزيزان حرف كنيم. اين ماده خوراكي پرخاصيت به جهت بوي بدي كه در دهن توليد مي نمايد منجر گرديده‌است كه بعضا از اشخاص نسبت به ميل كردن آن كراهت داشته باشند. از اين رو كارايي كرديم در‌اين نوشته‌ي‌علمي درباره خاصيت بيشمار اين خوراكي، خاصيت سير سياه پزشك بيز بها و خصوصيت هاي آن با شما عزيزان كلام كنيم و به‌اين اشخاص پيشنهاد كنيم كه به طبع از مصرف اين ماده مالامال خواص غافل نشوند. اميد‌واريم كه مطالب اين نوشته ي علمي براي شما اثر گذار باشد و تا آخر ما‌را ملازمت نماييد.

 

 

InShot ۲۰۲۲۰۸۰۵ ۱۵۲۷۲۷۹۷۴ Copy

 

 

سير سياه چه ماده اي ميباشد؟

به احتمال زياد تا كنون سير سياه را چشم ايد و شايد اين پرسش برايتان به وجود آمده ميباشد كه سير سياه چيست؟ و چطور به وجود آمده ميباشد. سير سياه را از سير سپيد ساخت و ساز مي نمايند. مراحل ساخت آن به‌اين شكل ميباشد كه سير سپيد را در روند تخمير با افزودن موادي به سير سياه تبديل مي نمايند. اين سير پس از فراهم شدن بايستي حدود دو تا سه ماه در مكاني با دماي ۶۰ تا ۷۰ رتبه سانتي گراد محافظت گردد. يك كدام از ديگر از ويژگي ها مكاني كه بايستي سير در آن بماند اين ميباشد كه‌اين جاي مي بايست رطوبت بالايي حدود ۸۰ تا ۹۰ درصد داشته باشد. پس از اين بازه سير هاي داخل شيشه به رنگ مشكي تبديل ميگردند و طعمي شيرين و دلپذير به خويش مي‌گيرند.

 

روند تخمير سير سياه

همان طور كه در قبلي اشاره كرديم سير سپيد در فرآيند خاصي تبديل به سير سياه مي گردد كه‌اين مراحل منجر مي‌شود كه خاصيت سير رمز سياه بيشتر از سير سپيد باشد. درين نصيب همت كرديم اين فرآيند را براي شما توضيح دهيم. در‌اين روند آغاز مي بايست سيرها را داخل يك كاسه و يا اين كه شيشه ريخته و آن گاه ۶۳ درصد آب و ۳۷ درصد سركه به آن اضافه خواهد شد كه به گذر زمان فرصت اين آب به چهل تا پنجاه درصد كاهش پيدا مي نمايد.

مقدار آب داخل سير اصلي ميباشد. چنانچه اين مقدار كمتر باشد سير كم آب ميگردد پس به طبع به معيار آب اعتنا فرمائيد. آن گاه بايستي درب شيشه را بسته و در دماي ۷۰ رتبه سانتي گراد محافظت كرد. در‌حالتي كه اين دما حدود ۸۰ تا ۹۰ جايگاه باشد سير هاي بدست آمده شيرين نخواهد بود و گرماي زياد سبب ساز ميشود كه شكر محلول نادر خواهد شد و مزه شيرين سير از دربين برود. پس رعايت دماي وارداتي به سير بسيار اساسي ميباشد.

 

 

InShot ۲۰۲۲۰۸۰۵ ۱۵۲۶۴۷۴۹۶ Copy

 

 

خاصيت سير سياه نسبت به سير سفيد

با اعتنا به فرايندي كه در تبديل سير سپيد به سير سياه فيس ميدهد، بوي بد سير از ميان مي رود و شخص با تناول كردن اين سير غير وابسته از خاصيت سير سياه كه براي تن وي اثر گذار ميباشد از تناول كردن اين خوراكي خوشمزه بسيار لذت ميبرد. نكته بسيار مهمي كه درباره خاصيت مصرف سير سياه نسبت به سير سپيد وجود دارااست اين ميباشد كه در تبديل سير سپيد به سياه فرايندي واقعه مي افتد كه سبب ساز ميگردد آليسين جانور در سير سپيد به يك آنتي اكسيدان قادر در سير سياه تبديل گردد و خاصيت درماني اكثري پيدا مي نمايد كه به طور تقريب چهار تا پنج موازي سير سپيد ميباشد. ولي در سير سياه هم آليسين وجود دارااست البته به معيار خيلي كمتر از سير سپيد. به طور كلي خاصيت سير سياه بسيار بيشتر از سير سپيد ميباشد كه به دنبال اين نوشته‌ي علمي تلاش كرديم به فوايد سير سياه پزشك معالج بيز، سير سياه چه خواصي دارد و كل نكات درباره اين خوراكي لبريز خواص بپردازيم.

 

خواص سير سياه چيست

پيش از اين كه به خواص اصلي سير سياه بيز بپردازيم عالي ميباشد بگوييم كه سير سياه بيز چيست؟ اين سير سياه يك جنس از كمپاني دكتر معالج بيز ميباشد كه توانسته سير سياه را با كيفيتي مناسب فراوري كرده و آن را كم آب نمايد و در چنگ مصرف كنندگان قرار دهد. براي استحضار از خاصيت سير سياه دكتر معالج بيز بها و روش خريد آن ميتوانيد به وبسايت پزشك معالج بيز رجوع‌نماييد و مجموع مطالب درباره فوايد سير سياه پزشك بيز را رسيدگي فرمائيد. به‌دنبال قصد داريم به خاصيت سير سياه اشاره كنيم و كاملا درباره اين ماده جادويي با شما عزيزان سخن كنيم.

 

 

InShot ۲۰۲۲۰۸۰۳ ۱۵۳۶۳۰۹۸۱

 

 

خواص اصلي سير سياه

درين نصيب همت داريم به خواص سير سياه بيز آن بپردازيم. خاصيت بي نظيري كه تجميع آن در يك ماده از معجزات الهي ميباشد. اين ماده غير وابسته از تركيبات مغذي كه در خويش دارااست براي اكثري از بيماري ها به عنوان مثال سرطان، بيماري هاي قلبي و عروقي، ديابت، عفونت و … موءثر ميباشد كه درپي به سير سياه چه خاصيت دارد اشاره ميكنيم. پيشگيري از بيماري سرطان، بهبود معالجه بيماري سرطان، كاهش وزن و در فيض لاغري، حفظ از قلب و عروق، جلوگيري كردن از گرفتگي رگ هاي قلبي، در اختيار گرفتن قند خون و دوري و در دست گرفتن ديابت، ضد آلرژي، كاهش چربي خون و التهاب و همينطور نگهداري از كبد خواصي مي‌باشند كه ميل كردن سير براي تن شما به ارمغان مي‌آورد.

اين موردها همگي تك تك خاصيت سير سياه وجود ندارد. خاصيت بسيار ديگري هم براي اين ماده جادويي آورده شده ميباشد كه اما اكثري از آنان هنوز ثابت نشده ميباشد كه به دنبال به بعضا از اين خاصيت سير سياه كه اثبات نشده ميباشد اشاره مي‌كنيم. بيان شده ميباشد كه مصرف سير سياه براي زود انزالي مردان اثر متعددي دارااست و مردان با مصرف سير سياه به طور مداوم ميتوانند اين ايراد خويش را برطرف نمايند اما مي بايست بگوييم كه‌اين خواص سير سياه اثبات نشده ميباشد و هنوز سند قطعي براي آن نيست. از ساير خاصيت اثبات نشده سير سياه اثر گذار بودن آن براي پوست و گيسو ميباشد كه‌اين مسئله هم براي خاصيت سير سياه ثابت نشده ميباشد.

 

توليدها ساخت و ساز گرديده از سير سياه

با دقت به فوايد بيشماري كه از سير سياه گفتيم شركت ها مختلفي تلاش كرده اند توليدات متفاوتي را از اين خوراكي اثر گذار ايجاد نمايند تا كسي كه متناسب با ذائقه خويش از آن ها استعمال نمايد. برخي از عموم اين سير را در غذاي خويش مي ريزند افرادي ديگر اين ماده را كم آب كرده و پودر مي نمايند و به طور ادويه در خوراك به كار گيري مي نمايند و برخي ديگر به طور ترشي گرايش مي نمايند. ملاس سير سياه، پوره سير سياه، عصاره سير سياه، خمير سير سياه، *** هاي كامل كننده سير سياه محصول ها متعدد ساخت گرديده از سير سياه مي باشند.

 

 

InShot ۲۰۲۲۰۸۰۳ ۱۵۳۸۲۵۹۹۱

10 تمام خواص سير سياه دكتر بيز

 

در اينجا به معرفي فوايد سير سياه دكتر بيز مي‌پردازيم

 

 

تقويت سيستم ايمني: در صورتي‌كه زود مريض گرديد، جوش هاي سرسياه در قبال ويروس ها و باكتري ها مقاوم مي باشند و اقتدار گلبول هاي سپيد را در تن ارتقاء ميدهند.

 

پيشگيري از بيماري قلبي: سير سياه دربردارنده آنتي اكسيدان ها و پلي فنوليك اسيد لينولئيك گوگرد و18 اسيد آمينه از 20 اسيد آمينه ما يحتاج تن را مدد مي نمايد. فشار خون را كاهش ميدهد و خون را رقيق مي نمايد. خلال اين، سكته هاي قلبي و لخته شدن خون و تراكم پلاكت هاي خون را كاهش ميدهد كه به پيشگيري از بيماري هاي قلبي ياري مي نمايد.

 

محافظ سيستم عصبي: استرس را كاهش ميدهد، خواب را تهيه مي نمايد و نوسانات خلقي را كاهش ميدهد.

 

معالجه بيماري هاي تنفسي: سير سياه بيماري هاي تنفسي و آسم را معالجه مي نمايد و همينطور التهاب گلو و حنجره را از في مابين مي‌برد.

 

معالجه بيماري كليوي: سير سياه دربردارنده پتاسيم ميباشد كه توان گوارشي توانا دارااست، بدين ترتيب قادر است در معالجه يبوست اثر گذار باشد. كساني كه از بي آبي سختي ميبرند ميتوانند از آن براي ادرار كردن استعمال نمايند.

 

ضد آلرژي: در بعضي فصول مانند فصل بهار كه آلرژي و حساسيت تشديد مي‌گردد و يا اين كه در فصل‌پاييز و فصل زمستان كه سرما خوردگي و گلودرد شديد ميباشد ميتوانيد از سير سياه به كار گيري فرمائيد، اين مال آلرژي و گلودرد را كاهش ميدهد.

معالجه درد مفاصل: گوگرد مو جود در سير ورم و درد مفاصل را كاهش مي‌دهد و از درد عضلاني خودداري مي نمايد.

كلاژن سازي: خواص سير سر سياه،كلاژن سازي دارااست و با مصرف آن كلاژن پوست ارتقا مي‌يابد. ارتقا كلاژن سبب شادابي پوست و معمولاً شكل ميگردد. همينطور براي عده اي كه از بي آبي و قرمزي پوست سختي مي‌برند بسيار اثرگذار ميباشد و با از در ميان بردن راديكال هاي آزاد از پيري زودرس خودداري مي نمايد.

 

خواص سير سياه دكتر بيز
اِس اَليل سيستينِ موجود در سير سياه دكتر بيز در مقايسه با آليسين موجود در سير خام بسيار پايدارتر بوده و قابليت جذب بالاتري هم در دستگاه گوارش دارد كه مي تواند خاصيت آنتي اكسيداني آن را تقويت كرده مانع از التهاب سيستم عصبي در بدن نيز بشود.

 

 

خواص سير سياه در مقاله هاي دانشگاهي بين المللي

سير سياه در مقايسه با سير خام، آب و رطوبت كمتري دارد كه باعث بهبود و تقويت خواص غذايي و آمينو اسيدهاي موجود در آن مي شود. طعم آن شيرين تر بوده و هضم راحتتري هم دارد و پس از مصرف آن دهان هم بو نمي گيرد.

همچنين در طي فرآيند تبديل شدن سير خام به سير سياه، PH آن بالاتر رفته و پروتئين و فيبر و مواد معدني موجود در آن نيز افزايش پيدا مي كند.

جهت مطالعه بيشتر راجع به خواص سير سياه مي توانيد به مطلب سير سياه چيست مراجعه نماييد.

بلك گارليك
سير سياه دكتر بيز براي لاغري
به جرات مي توان گفت كه يكي از قابل توجه ترين ويژگي هاي سير سياه دكتر بيز، خواص سير سياه براي لاغري هست كه مي تواند تاثيرات قابل قبولي بر روي لاغري و مخصوصا چربي سوزي داشته باشد.

امروزه اثبات شده است كه مصرف سير سياه مي تواند به عنوان يك ماده ي غذايي ايده آل و ارزشمند براي كاهش وزن و چربي سوزي طبيعي بسيار مفيد و موثر واقع شود و نه تنها مي تواند به كاهش وزن كمك كند بلكه ميتواند باعث ضعيف شدن و برطرف شدن توده هاي ليپيدي و چربي هاي ذخيره شده درون بدن نيز بشود و در كاهش كلسترول بد نيز تاثيرات مثبتي داشته باشد.

خواص سير سياه براي لاغري به اين صورت است كه مصرف اين محصول مي تواند متابوليسم بدن را افزايش دهد كه اين موضوع به خودي خود مي تواند باعث بالا رفتن حرارت دروني بدن و لاغري شود، به علاوه مصرف سير سياه همزمان مي تواند باعث شُل تر شدن و نرم تر شدن چربي هاي ذخيره شده در بدن مخصوصا در ناحيه ي شكم، پهلو و ران شود كه اين اتفاق منجر به چربي سوزي با شدت بيشتر و حجم گسترده تري در بدن مي شود و همچنين بازه ي زماني آن را نيز كوتاه تر مي كند.

طريقه ي مصرف سير سياه دكتر بيز براي لاغري
مصرف سير سياه دكتر بيز براي لاغري نيازمند دريافت مشاوره و بررسي دقيق قبل از مصرف مي باشد و اين موضوع مهم است كه شرايط بدني و وزني فرد مصرف كننده توسط مشاور بررسي شده و در صورت نياز مصرف سير سياه براي وي تجويز شود. چراكه در بسياري از افراد الزامي به مصرف سير سياه براي لاغري و صرف هزينه ي بيشتر نيست.

شما عزيزان مي توانيد از طريق شماره هاي قرار داده شده در داخل سايت و يا از طريق پيام رسان واتس اپ نسيت به دريافت مشاوره ي تخصصي قبل از مصرف اقدام كرده و در صورت نياز دوره ي لاغري با مصرف سير سياه خود را زير نظر مشاورين ما شروع كنيد. لازم به ذكر است دوز مصرفي و طريقه ي صحيح مصرف محصول توسط مشاورين ما به شما گفته خواهد شد.

سير سياه دكتر بيز براي ديابت
يكي ديگر از خواص مهم و تاثيرگذار سير سياه، خواص سير سياه براي ديابت است كه مي تواند در كنترل ديابت و قند خون بالا بسيار موثر عمل كند.

سير سياه به دليل مولفه هاي متعدد خود كه بيشتر آنها بر اثر تخمير شدن سير و تبديل شدنش به سير سياه در آن به وجود آمده است، مي تواند سطح مقاومت بدن به هورمون انسولين را كاهش داده و در نتيجه انسوليني كه در بدن ترشح مي شود بتواند براي كنترل قند خون كافي باشد و نياز به تزريق انسولين در فرد را كاهش دهد.

اين موضوع مي تواند براي مبتلايان به ديابت نوع دوم كه بدن نسبت به انسولين ترشح شده مقاومت نشان مي دهد بسيار مفيد باشد و رفته رفته دوز تزريق انسولين را در اين افراد كاهش دهد.

طريقه ي مصرف سير سياه دكتر بيز براي ديابت
در رابطه با طريقه ي مصرف سير سياه دكتر بيز براي ديابت بايد بگوييم كه تمام مراحل مصرف زير نظر مشاورين ما انجام مي شود و ارتباط شما با مشاورين ما در حين مصرف قطع نخواهد شد و پس از ثبت سفارش طريقه ي مصرف صحيح سير سياه دكتر بيز و همچنين دوز مصرفي مناسب فرد، براي وي ارسال شده و دوره ي كنترل ديابت او در كنار مشاورين ما پيش مي رود.

سير سياه دكتر بيز براي زود انزالي
يكي ديگر از خواص اصلي اين محصول، خواص سير سياه براي زود انزالي مي باشد. درواقع به دليل تغيير در ساختار برخي از آنتي اكسيدانهاي موجود در سير، زماني كه به سير سياه تبديل مي شود، تاثير آن بر سرعت تحرك اسپرم ها افزايش يافته و در نتيجه بيشتر باعث تقويت قواي جنسي به نسبت سير سفيد مي شود.

اثر تقويت كنندگي قواي جنسي در سير سياه مخصوصا در آقايان، بسيار زياد و قابل توجه است. مصرف سير سياه مي تواند قواي جنسي را تقويت كرده و علاوه بر آن باعث افزايش ميل و حرارت جنسي هم در فرد مصرف كننده بشود. ناگفته نماند كه تقويت قواي جنسي يكي از اصلي ترين قدم ها براي درمان زود انزالي به حساب مي آيد چرا كه فرد بايد توانايي برقراري رابطه ي جنسي به طور منظم و در فواصل زماني كوتاه مدت را داشته باشد.

در نتيجه با مصرف سير سياه مي توان يكي از اصلي ترين عوامل زود انزالي، يعني ضعف قواي جنسي را تقويت كرده و بدين طريق زودانزالي را كنترل كرد.

ناگفته نماند كه مصرف بيش از حد سير سياه ميتواند باعث آسيب رسيدن به دستگاه گوارش شود پس در مصرف آن دقت كنيد و به اندازه اين محصول را مصرف كنيد.
البته طريقه ي صحيح مصرف و دوز مصرفي اين محصول توسط مشاورين ما به شما عزيزان گفته مي شود.

طريقه ي مصرف سير سياه دكتر بيز براي زود انزالي
در رابطه با طريقه ي مصرف سير سياه دكتر بيز براي زود انزالي نيز همانند ساير اختلالات ديگر، تمام مراحل مصرف زير نظر مشاورين ما انجام شده و ارتباط مصرف كننده ي محصول با مشاورين ما در حين مصرف قطع نخواهد شد.

بديهي است كه پس از ثبت سفارش طريقه ي مصرف صحيح سير سياه دكتر بيز و همچنين دوز مصرفي مناسب، براي مصرف كنندگان ارسال شده و مصرف محصول قدم به قدم زير نظر مشاور پيش خواهد رفت.

خريد سير سياه دكتر بيز
سير سياه نام يك محصول ارگانيك و سلامت محور است كه در دنيا براي اولين بار توسط كشور كره توليد شد و پس از آن كشورهاي ديگر آسياي شرقي از جمله ژاپن نيز اقدام به توليد و عرضه ي تجاري آن كردند. اما در ايران سير سياه براي اولين بار توسط شركت بيز توليد و عرضه شد و به دنبال آن كمپاني هاي ديگري هم اقدام به توليد آن كردند. (در حال حاضر دو كمپاني ايراني ديگر در حال توليد اين محصول در ايران مي باشند)

 

خواص سير سياه دكتر بيز


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۷ مهر ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۴۶:۰۴ توسط:مهران موضوع: نظرات (0)